خبرگزاری کار ایران

ندا شهسواری در گفت‌وگو با ایلنا:

بانوان به دنبال بهبود بخشیدن رکوردها هستند/ در المپیک به دنبال بهترین نتیجه هستم

شهسواری می‌گوید: می‌کوشم تا با کسب نتایج مطلوب نماینده خوبی در المپیک باشم.

ندا شهسواری، نماینده تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان ایران در المپیک ریو در خصوص وضعیت تمرینی خود در دو هفته باقی مانده تا شروع رقابت‌های المپیک ریو، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: شرایط تمریناتم نسبت به دوره قبل بسیار مطلوب‌تر است. اردوی یک ماهه‌ای که در چین، کره جنوبی و ژاپن داشتم شرایط را برای نتیجه گرفتن در المپیک مهیا کرده است. آخرین مرحله از اردوی‌های قبل از المپیک را بعد از بازگشت از چین در تهران دنبال می‌کنم.

او ادامه می‌دهد: اعزام‌هایی که از سال گذشته آغاز شد به کسب سهمیه المپیک کمک بسیاری کرد. هر چه اعزام‌ها به مسابقات جهانی و تورنمنت‌های با کیفیت بیشتر باشد نتیجه‌گیری هم بهتر خواهد بود.

شهسواری به رقابت‌های المپیک اشاره و خاطرنشان می‌کند: هیچ رقابتی در ورزش قابل پیش بینی نیست. المپیک میدان بزرگی است. با تجربه‌ای که از المپیک قبل به دست آورده‌ام، می‌کوشم تا بهترین نتیجه را کسب کنم و نماینده خوبی برای بانوان ایران در المپیک باشم.

بانوی المپیکی ایران در خصوص شکستن رکورد حضور بانوان ایرانی در رقابت‌های المپیک می‌گوید: ورزش بانوان روزبه‌روز پیشرفت می‌کند و به موفقیت‌های بیشتری دست می‌یابد. بانوان چه در پارالمپیک و چه در المپیک شانس مدال دارند تا رکورد دیگری را جابه‌جا کنند. روزی می‌رسد که بانوان در کسب مدال با آقایان رقابت کنند.

 

کد خبر : ۳۹۳۳۹۰