خبرگزاری کار ایران

انگیزه‌ بالایی برای رویارویی با منصوریان داریم

حمدی‌نژاد: از نبود رحمتی استفاده می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۳۹۳۴۵۳

مدافع نفت تهران گفت: بازیکنان نفت انگیزه زیادی مقابل سرمربی سابق خود دارند.

وحید حمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط نفت تهران گفت: تمرینات پرفشاری را پشت گذاشتیم و به آمادگی خوبی رسیدیم. علی آقا(دایی) از شرایط تمرینات راضی هستند و تقریبا به هفتاد تا هشتاد درصد آمادگی‌مان رسیدیم.

حمدی‌نژاد در مورد بازی با استقلال تهران گفت: تماشاگران استقلال در این بازی محروم هستند اما این مسئله به ضرر ماست. چرا که حضور تماشاگران باعث می‌شد فشار روی بازیکنان استقلال بیشتر شود و ما راحت‌تر بتوانیم بازی کنیم. در حال همه بازیکنان ما انگیزه زیادی برای رویارویی با استقلال دارند و امیدوارم بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

بازیکن نفت تهران غیبت مهدی رحمتی را یک امتیاز برای نفت تهران دانست و گفت: رحمتی بازیکن بزرگی است و یکی از مهره‌های اصلی استقلال است. ما می‌توانیم با حملات زیاد روی دروازه استقلال از نبود رحمتی بیشترین استفاده ببریم و به گل برسیم.

علیرضا منصوریان، سرمربی پیشین نفت تهران روی نیمکت استقلال حضور دارد و این باعث افزایش حساسیت بازی می‌شود، مدافع نفت تهران در واکنش به این موضوع گفت: مربیان و بازیکنان مقابل تیم‌های سابق خود انگیزه زیادی دارند. منصوریان برای تیم نفت زحمت کشیده است و قطعا با انگیزه‌های زیادی مقابل این تیم قرار می‌گیرد. از سوی دیگر بازیکنان نفت هم انگیزه زیادی مقابل مربی سابق خود دارند و تمام توانشان بازی می‌کنند.

با حضور علی دایی نفت تهران می‌تواند مدعی قهرمانی باشد؟ حمدی‌نژاد در پاسخ به این سوال گفت:  ما امسال درگیر مسائل انتقال تیم بودیم اما نفت تهران در چند سال اخیر همیشه مدعی بوده است و امسال هم با حضور علی آقا تمام تلاشمان را برای قرار گرفتن در تیم‌های بالای جدول انجام می‌دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز