خبرگزاری کار ایران

به جز پدرو همه بازیکنان را در اختیار داریم

اخوان: ویسی می‌تواند از عنوان بهترین مربی لیگ دفاع کند

سرپرست تیم سپاهان معتقد است ویسی با تلاشی که در این تیم انجام می‌دهد می‌تواند از عنوان بهترین مربی لیگ دفاع کند.

مهدی اخوان، سرپرست تیم سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این تیم اظهار داشت: همه بازیکنان ما انگیزه‌ بالایی برای شروع لیگ دارند و امیدوارم بتوانیم سه امتیاز بازی اول را کسب کنیم. به جز پدرو که مصدوم است همه بازیکنان را در اختیار داریم و مشکلی درتیم وجود ندارد.

اخوان در مورد میزبانی سپاهان در بازی اول لیگ، گفت:  میزبانی ما دو بعد مثبت و منفی دارد.  بعد مثبتش این است که در خانه و در حضور هواداران بازی می‌کنیم و از حمایت آنها برخورداریم. بعد منفی‌اش این است که ممکن است فشار هواداران باعث استرس بازیکنان ما شود و نتوانیم بازی خودمان را انجام دهیم.

عبدالله ویسی، سرمربی پیشین استقلال خوزستان و سرمربی فعلی سپاهان عنوان بهترین مربی لیگ پانزدهم را به دست آورد، اخوان در واکنش به این موضوع گفت: من به آقای ویسی بابت انتخابش به عنوان بهترین مربی لیگ تبریک می‌گویم. او استحقاق این عنوان را داشت. ویسی قطعا با سپاهان هم می‌تواند این عنوان را به دست آورد چون با عشق کار می‌کند.

سرپرست تیم سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا به قهرمانی لیگ شانزدهم امیدوارند یا خیر، گفت: سپاهان تیم ریشه‌داری است و قطعا برای قهرمانی تلاش می‌کند. ویسی با استقلال خوزستان توانست قهرمان لیگ برتر شود و حتما در سپاهان به دنبال تکرار این اتفاق است. ویسی واقعا برای سپاهان زحمت می‌کشد و امیدوارم ثمره تلاش‌هایش در لیگ شانزدهم را ببیند.

 

کد خبر : ۳۹۳۶۳۵