خبرگزاری کار ایران

در آستانه المپیک؛

آخرین اخبار از اردوی تیم ملی دوچرخه‌سواری

asdasd
کد خبر : ۳۹۳۶۷۵

در صورت موافقت کمیته ملی المپیک دوچرخه سواران تیم ملی ایران به صورت مستقیم از چین به برزیل پرواز خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی دوچرخه‌سواری ایران که با سه نماینده در المپیک ریو شرکت خواهد کرد، در قالب تیم‌های باشگاهی در بزرگترین تورنمنت جهان که در کشور چین برگزار می‌شود حضور دارند.

دوچرخه‌سواران المپیکی ایران با برنامه‌هایی که کادر فنی به آنها داده است از این رقابت‌ها به عنوان آخرین مرحله از تمرینات پیش از المپیک خود استفاده خواهند کرد، تا در بهترین شرایط به المپیک ریو برسند.

رقابت‌های بین‌المللی تور چین روز 10 مرداد به پایان می‌رسد. تیم ملی دوچرخه‌سواری قرار است در صورت موافقت کمیته ملی المپیک به صورت مستقیم از چین به برزیل اعزام شود. رقابت‌های دوچرخه‌سواری المپیک ریو از 16 مرداد آغاز خواهد شد.

همچنین نامه قادر میزبانی مبنی بر اینکه به جای او مهدی سهرابی را به ریو اعزام کنند مورد توافق فدراسیون دوچرخه‌سواری قرار نگرفت. چرا که کادر فنی به نامه میزبانی پاسخ منفی داده است. کادر فنی تاکید کرده که تیم ملی جزو منافع ملی محسوب می‌شود و  به همین دلیل کسی حق دخالت در چینش آن را ندارد؛ حتی خود دوچرخه‌سواری که برای تیم ملی رکاب می‌زند.

تیم اعزامی به المپیک تاکنون توانسته از رقابت‌های بین المللی 115 سکو را به دست آورد. سکوها به ترتیب توسط صمد پورسیدی با 51 سکو، قادر میزبانی 31 سکو، آروین گودرزی 17 سکو و مهدی سهرابی 16 سکو به دست آمده است.

مهدی سهرابی به عنوان دوچرخه‌سوار ذخیره تا 24 ساعت قبل از شروع رقابت‌ها تیم ملی را همراهی می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز