خبرگزاری کار ایران

سید جلال همیشه جزو بهترین‌های لیگ بوده

صادقی: بدون هیچ حرف و حدیثی کاپیتانی رحمان احمدی را قبول کردیم

امیر حسینی صادقی معتقد است قرعه سخت و آسان برای تیم‌ها وجود ندارد.

امیرحسین صادقی، بازیکن تیم پیکان در مورد شرایط این تیم به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: تمرینات خوب و منظمی طی چند روز گذشته داشتیم و به انسجام بالایی رسیدیم. امیدوارم شانس هم با ما یار باشد و بتوانیم بازی‌های اول را با کسب امتیاز پشت سر بگذاریم.

پیکان در سه هفته ابتدایی لیگ باید دو بار به تبریز برود؛ صادقی در واکنش به این موضوع گفت: به هر حال ما باید با همه تیم‌ها بازی کنیم و به نظر من قرعه سخت و آسان وجود ندارد. باید تمام تلاش‌مان  را برای موفقیت پیکان انجام بدهیم.

صادقی با بیان این که سید جلال حسینی همیشه یکی از بهترین‌ها بوده است در مورد انتخاب او به عنوان بهترین مدافع لیگ گفت: سید جلال تجربه بالایی دارد و چند سال است که در تیم ملی هم بازی می‌کند. او در جام جهانی بازی کرده و یکی از بهترین‌های لیگ است. البته من نمی‌دانم ملاک کارشناسان برای انتخاب بهترین‌ها چیست اما سید جلال قطعا یکی از بهترین‌هاست.

امیرحسین صادقی در خصوص کاپیتانی رحمان احمدی در پیکان گفت: رحمان احمدی سابقه زیادی در فوتبال دارد و هیچ حرف و حدیثی نمی‌توان در مورد کاپیتانی او داشت. در تیم پیکان چنین بحث‌هایی مطرح نیست. مجید جلالی تشخیص داد که رحمان احمدی کاپیتان باشد و بازیکنان هم بدون هیچ حرف و حدیثی قبول کردند.

 

کد خبر : ۳۹۳۶۹۷