خبرگزاری کار ایران

مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس:

شکایت باشگاه از مدافع استقلال پیگیری می‌شود

مدیرروابط عمومی باشگاه از ادامه روند شکایت باشگاه پرسپولیس از مدافع استقلال خبر داد.

به گزارش ایلنا، پندار خمارلو در جمع خبرنگاران گفت: جلسه امروز هیات مدیره باشگاه با حضور نصرالله سجادی برگزار شد و ما گزارش مالی از عملکردمان را ارائه دادیم. همچنین طاهری گزارشی از قرارداد بازیکنان بزرگسال و پایه را تقدیم معاون وزیر ورزش کرد.

مدیرروابط عمومی و رسانه‌ای پرسپولیس در مورد شکایت این باشگاه از محمدحسین کنعانی‌زادگان اضافه کرد: به کاظمی در سازمان لیگ نامه ارسال کردیم و در آن متذکر شدیم کنعانی‌زادگان بازیکن ما بود. چند سال قبل به این خاطر که کنعانی‌زادگان بازیکن سرباز بود، به او اجازه دادیم به یک تیم نظامی برود اما این بازیکن، با 10 ماه تاخیر خود را به باشگاه ملوان برای طی کردن دوران سربازی معرفی کرد.

خمارلو در مورد درخواست 400 میلیون تومانی از باشگاه استقلال در مورد این بازیکن گفت: قرار بود 400 میلیون از سوی باشگاه استقلال به حساب باشگاه پرسپولیس واریز شود که این امر تحقق نیافت. حتی در جلسه ای که علی اکبر طاهری با شهاب جهانیان داشت، این موضوع را متذکر شد. ما از طریق واحد حقوقی پیگیریم.

او در مورد شکایت بازیکنان خارجی نیز گفت: گزارش مالی بازیکنان خارجی را ارائه کرده‌ایم. بخشی از این مطالبات قسط‌بندی و پرداخت شده است. به هر حال این بدهی‌ها دینی است که برگردن باشگاه بوده و باید پرداخت شود.

خمارلو ادامه داد: همچنین قرار است باشگاه از تک رشته بودن خارج شود و در رشته‌های والیبال، تنیس روی میز و بسکتبال فعالیت کند. باشگاه در حال تلاش است تا بودجه مورد نظر برای این کار را معین کند.

وی در خصوص حضور مسئولان باشگاه فوتسال میثاق برای واگذاری به پرسپولیس گفت: تا الان بحثی در این مورد نشده است و همان رشته هایی که گفتم، در مورد آنها صحبت شد. این موضوع باید مصوب هیئت مدیره شود تا به مشکلی برنخوریم زیرا در سال های پیش نیز ماجراهایی مانند کشتی‌گیران داشته‌ایم که با مشکلاتی همراه بود.

وی در خصوص برگزاری مسابقه در ورزشگاه تختی هم گفت: نیروی انتظامی چندان علاقمند به برگزاری بازی در این ورزشگاه نیست اما تا الان چیزی که به ما اعلام شده، این است که باید در ورزشگاه تختی به مصاف سایپا برویم. این ورزشگاه 22 هزار نفر ظرفیت دارد اما در هر زمینی که به ما بگویند در آن بازی می کنیم همان‌طور که سال گذشته در اهواز، با آن شرایط به میدان رفتیم. برای ما مهم‌ترین مسئله تامین امنیت تیم پرسپولیس و هواداران آن است.

خمارلو تصریح کرد: به خاطر اینکه ورزشگاه تختی تا هتل المپیک دور بود، تصمیم بر این شد که اردوی پیش بازی خود را در هتل ارم برپا کند و بازیکنان از ساعت 14 در هتل حضور خواهند یافت و سپس با یک دستگاه اتوبوس به زمین شماره 2 آزادی خواهند رفت.

وی در خصوص محل تمرین پرسپولیس نیز خاطرنشان کرد: درفشی‌فر به خاطر زیرساخت های نامطلوبی که داشت، قابل استفاده نبود و به همین دلیل از اواسط مرداد ماه زیر کشت خواهد رفت تا به صورت صحیح زیرسازی شود که این موضوع شاید چند ماه طول بکشد. به همین دلیل ما ورزشگاه کاظمی و زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی را برای محل تمرینات مان در نظر گرفته ایم و طی توافق در روزهای زوج در زمین شماره 2 تمرین خواهیم کرد.

او با اشاره به پرونده رامین رضاییان ادامه داد: ماجرای رضاییان نیز مانند موضوع کنعانی است اما به نوعی دیگر. او طبق قراردادی که داشت،‌بازیکن ما بود و این موضوع نیز تائید شده است که پولش را گرفته و از جریمه ای که شده نیز مطلع بوده است. موضوع مشکوکی در این وجود ندارد و پیگیر حق باشگاه پرسپولیس هستیم. در این میان باید توافقاتی انجام شود. البته لیست باشگاه پرسپولیس در این مورد پر است اما حق باشگاه پرسپولیس باید داده شود چون رضائیان بازیکن ما بود.

خمارلو در نهایت در خصوص موضوع آنتونی گولچ و پرداخت پول رضایتنامه این بازیکن خاطرنشان کرد: پول رضایتنامه این بازیکن را کنار گذاشته ایم اما باشگاه شریف مولداوی شماره حساب شخصی داده و ما نمی توانیم پول را به حساب فرد بریزیم. به همین علت از باشگاه خواسته ایم شماره حساب به ما بدهد زیرا چند سال پیش با این مشکل مواجه بودیم. کارت بازی این بازیکن در فدراسیون است و گولچ هم می داند که پول رضایتنامه اش را کنار گذاشته ایم.

کد خبر : ۳۹۴۱۹۱