خبرگزاری کار ایران

منصوریان: شروع زشتی برای لیگ بود/ ما در آینده به هیچ تیمی امان نمی‌دهیم

سرمربی استقلال معتقد است تیمش سرحال است و در آینده می‌تواند گام های بهتری بردارد.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال تهران پس از تساوی برابر نفت تهران، در کنفرانس مطبوعاتی گفت:

دونیمه متفاوت را دیدیم

دو نیمه متفاوت را در این دیدار شاهد بودیم. نیمه اول بر بازی مسلط بودیم و سرحال تر بودیم و چون بدنسازی سنگینی کرده ایم در نیمه دوم کمی افت کردیم.

در کل از تیمم راضی هستم

نمی‌گویم از تیمم راضی نیستم ولی در اندازه ای که انتظار داریم ظاهر نشدیم ولی در کل راضی هستیم. دو سه اشتباه فردی داشتیم که این مسئله به حریف شانس می‌داد. ما باید تلاش کنیم تا سریعتر به نشاط بدنی برسیم.

باید با همه اتفاقات مبارزه کنیم

فضای استقلال متفاوت با سایر باشگاه هاست. ذهن ما درگیر چند مسئله بود. تا آخرین دقیقه ITC رابسون نیامد. ما شروع لیگ را بدون هواداران پشت سر گذاشتیم. ما شماره 12 را برای هواداران کنار گذاشته ایم. بازیکن استقلال با هوادارش جلو می‌رود. قبول دارم که تمرکز ما در هفته گذشته و مخصوصا دو روز گذشته پخش می‌شد. ما باید با همه این اتفاقات مبارزه کنیم تا تیم خوبی داشته باشیم.

شروع زشتی برای لیگ بود

امروز مثل زمان نفت صدای مربیان را می‌شد به راحتی شنید. ای کاش ما را از هفته چهارم به بعد محروم می‌کردند. شروع زشتی برای لیگ بود. می‌گذاشتند هوادار ما بیاید و بعد از آن ما را محروم می‌کردند. این نشان می‌دهد تصمیمات فوتبالی گرفته نمی‌شود. همه نگاه می‌کنند. بگذارید لیگ قشنگ آغاز شود. امیدوارم همه اتفاقات به این محکمی باشد. به حسن زاده گفتم که اگر به خوزستان برویم و به من بازهم بی احترامی شود، آنها باید محروم شوند. اما درباره خریدها باید بگویم که استقلال تیم بزرگی است و دوست داشتم هواداران بازیکنان ما را به جلو ببرند. خریدهای ما خیلی خوب هستند. ما با حوصله آنها را گرفته ایم. ما تیم سرحالی در آینده داریم و به هیچ تیمی در آینده امان نمی‌دهیم.

از احساسی بازی کردن خوشم نمی‌آید

ما که نامه نوشته‌ایم که هر سه تعویض را انجام دهیم. وقتی تیم من کار می‌کند، چرا باید تعویض کنم؟ از عملکرد بازیکنانم در نیمه اول رضایت داشتم و امیدوار بودم که همین وضعیت در نیمه دوم حفظ شود. از احساسی بازی کردن خوشم نمی‌آید. نفتی که من دیدم همان نفت پارسال من بود. حداقل می‌دانستم اکثر بازیکنانش چگونه بازی می‌کنند.خرید می‌کنیم تا بازیشان دهیم. طبیعتا باید از خریدهای خود استفاده کنیم.

سر ما کلاه رفت

تا ساعت 20:15 منتظر رابسون ماندیم. مسئولان گفتند لیست را بده و تیک می‌زنیم. این وسط سر ما کلاه رفت. نمی‌خواهم تقصیر را به گردن مسئولان بندازیم ولی ما ریسک کردیم. در اواخر نیمه اول بود که خرمگاه گفت تیک را نزده‌اند.

از نکونام تقدیر می‌کنیم

در شان جواد نکونام این تقدیر نیست. نفت به بی هواداری عادت کرده است. از نکونام می‌خواهم به دلش نگیرد و تقدیر ما برابر صد هزار نفر است. او 15 سال زحمت برای تیم ملی کشیده است. به مسئولان گفتم وارد این مسئله نشوند. نکونام کاپیتان تیم ملی بود و در استقلال بازی می‌کرد. در اولین بازی ای که جمعیت ما کامل باشد، از نکونام تقدیر می‌کنیم. افشارزاده هم گفت که یک بازی دوستانه خوب برایش بگذاریم.

اشتباهات فردی ربطی به بدنسازی ندارد

اشتباهات فردی ربطی به بدنسازی ندارد. چند اشتباه فردی فاحش امروز داشتیم. باید همزمان از آن عبور کنیم و شرایط بدنی را هم بهتر کنیم.

کد خبر : ۳۹۴۳۹۴