خبرگزاری کار ایران

آیا امیدهای منصوریان به استقلال منطقی است؟

استقلال مقابل نفت نمایش خوبی نداشت و حاصل این دیدار خانگی تساوی یک-یک بود. در این دیدار، مدافعان استقلال پر اشتباه‌ترین خط در تیم شاگردان منصوریان بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته، تیم فوتبال استقلال تهران مقابل نفت تهران نمایش خوبی نداشت و حاصل این دیدار خانگی تساوی یک-یک بود. در این دیدار، مدافعان استقلال پر اشتباه‌ترین خط در تیم شاگردان منصوریان بودند. جایی که با خطاهای پی‌درپی خود ضربات کاشته بسیار زیادی به شوت‌زن‌های نفت دادند و چندین بار دروازه استقلال را از این طریق تهدید کردند.
تیر آخر را مدافع تازه وارد استقلال به این تیم زد و با اشتباهی که انجام داد ارسلان مطهری را در موقعیتی ایده‌آل برای شوت‌زنی قرار داد و دروازه حسینی با شوت این بازیکن فرو ریخت. در کل نیز نفت تهران روان تر از استقلال بازی می‌کرد.

اما نکته قابل توجه استقلال این است که این تیم زودتر از نفت تهران تمرینات خود را استارت زد و دوره بدنسازی طولانی پشت سر گذاشت. اما شاگردان دایی آنچنان بدنسازی نکرده بودند و به همین دلیل هفته‌های نخست لیگ‌برتر را روان بازی می‌کنند.

اما طبق قاعده تیم‌هایی که بدنسازی می‌کنند هفته نخست لیگ را خوب شروع نمی‌کنند ولی هرچه بیشتر می‌گذرد شرایط بهتری پیدا می‌کنند.

نکته دیگر، خریدهای جدید این تیم است که اکثر بازیکنان این تیم، تازه وارد هستند و برای هماهنگی نیاز به زمان دارند. منصوریان نیز پس از دیدار ناامید کننده استقلال مقابل نفت اظهار داشت: "ما هفته‌های آتی بهتر می‌شویم و به هیچ تیمی امان نمی‌دهیم." حال باید ببینیم منصوریان توانایی و قابلیت این را دارد که این دوره را به سلامت پشت سر بگذارد و تیمی مدعی روانه میدان کند یا تمام این قول و قرار گذاشتن‌ها و دلگرمی دادن ها از سر شور جوانی منصوریان است؟ سرمربی آبی‌ها بسیار تیم خود را می‌ستاید بدون توجه به این که با این کار توقعات را از خود بسیار بالا می‌برد و اگر نتواند عملکرد خوبی به جای بگذارد سرنوشت خوبی در انتظار او نخواهد بود.

کد خبر : ۳۹۴۴۶۴