خبرگزاری کار ایران

فریبا: بازی استقلال دلچسب نبود/ منصوریان هفته آینده کار سخت‌تری دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال معتقد است بازی هفته دوم این تیم برابر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر کار سخت تری است.

بهتاش فریبا، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، راجع به بازی روز گذشته استقلال و نفت تهران گفت: این دیدار، بازی زیبا و دلچسبی نبود و از نظر فنی نکته‌ی خاصی نداشت که بتوان راجع به آن صحبت کرد. البته علت دلچسب نبودن بازی‌ها در اوایل فصل طبیعی است. چون بازیکنان سعی می‌کنند در ترکیب ها با هم بیشتر هماهنگ شوند. یکی از همین تیم‌ها استقلال است که در ترکیب بازی با نفت 4 بازیکن از فصل قبل و 7 بازیکن جدید داشت. از سوی دیگر تیم استقلال در اردوی پیش فصل خود، تمرینات و بدنسازی‌های پرفشاری داشت که تاثیر زیادی روی بازی شب گذشته داشت. 

وی افزود: شاگردان دایی خوب بازی کردند. آنها انگیزه‌ی بالایی داشتند. موقعیت‌های زیادی را روی دروازه استقلال ایجاد کردند. اما آن‌ها هم در اوج آمادگی نیستند و هنوز وقت باقی مانده تا به آمادگی کامل برسند. به عقیده‌ی من نه تنها تیم نفت و استقلال تهران بلکه همه‌ی تیم‌های لیگ‌برتر بعد از هفته‌ی چهارم و تعطیلی یک ماهه به اوج آمادگی خود می‌رسند.

این پیشکسوت فوتبال در مورد بهترین‌های این بازی عنوان کرد: از نظر من در ترکیب تیم استقلال دروازبان این تیم، حسین حسینی و در تیم نفت تهران، ارسلان مطهری بهترین بازیکن زمین در دیدار شب گذشته بودند.

بهتاش فریبا در پایان راجع به بازی بعدی استقلال تهران برابر همتای خوزستانی خود گفت: بازی هفته دوم استقلال تهران برابر قهرمان فصل گذشته لیگ برتر کار آسانی نیست. آن هم در هوای فوق العاده گرم خوزستان چون این تیم تا حدودی ترکیب اصلی و انسجام فصل پیش خود را حفظ کرده است.

 

کد خبر : ۳۹۴۶۰۸