خبرگزاری کار ایران

برانکو: می‌دانستیم بازی بسیار سختی در انتظارمان است/ بازیکنانم یک بازی عالی و شجاعانه را به نمایش گذاشتند

سرمربی پرسپولیس گفت: این اولین بردمان بود و برای ما از اهمیت زیادی داشت. مشاهده کردید که چقدر این برد شادی را به هواداران هدیه داد و یک بار دیگر شاهد پرشوری آنها بودیم.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در پایان دیدار پرسپولیس مقابل سایپا که با برتری یک بر صفر تیمش همراه بود، اظهار داشت: مقابل تیم قدرتمندی مانند سایپا بازی خوبی انجام دادیم. این اولین بردمان بود و برای ما از اهمیت زیادی داشت. مشاهده کردید که چقدر این برد شادی را به هواداران هدیه داد و یک بار دیگر شاهد پرشوری آنها بودیم. می‌دانستیم بازی بسیار سختی در انتظارمان است. اول فصل است و تیم‌ها هنوز دنبال کیفیت خوب هستند و هنوز به قدرت واقعی نرسیده‌اند.

وی افزود: مایلم به بازیکنانم تبریک بگویم که یک بازی عالی و شجاعانه را به نمایش گذاشتند. آنها بسیار با تمرکز بوده و نظم بالایی داشتند. شاگردانم در بیشتر دقایق بازی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشتند و آن چیزی که به‌طور ویژه مرا خرسند می‌کند، این است که اُفت بازی‌مان در طول یک مسابقه به حداقل رسیده است. باید یک بار دیگر به بازیکنانم برای این برد سخت تبریک بگویم و کار مضاعف را در بازی‌های آینده از آنها انتظار دارم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نیمکت نشینی طارمی و اینکه چرا دقایق کمی به بازی رفت، خاطرنشان کرد: همان‌طور که خوب متوجه شدید، طارمی عملاً دو ماه بدون تمرین بوده است. از جایی که فاصله مسابقات کم است، تلاش خواهیم کرد هرچه زودتر او به ترکیب بازگردد. وقتی آماده شود، خودتان کیفیت او را خواهید دید، همان‌طور که در دقایق کوتاهی که بازی کرد، کیفیتش را دیدید.

برانکو درباره عملکرد بازیکن جدیدش، وحید امیری گفت: من عادت ندارم درباره اسم تک تک بازیکنان صحبت کنم. همین که او را به‌عنوان مهاجم نوک استفاده کردیم، نشان می‌دهد که چقدر به او اعتقاد و اعتماد داریم.

 

کد خبر : ۳۹۴۸۲۱