خبرگزاری کار ایران

نایب رییس فدراسیون جودو در گفت‌وگو با ایلنا:

امیدواریم طلسم جودو در ریو شکسته شود/هیچ چیز مهم‌تر از منافع ملی نیست

میراسماعیلی می‌گوید: بعد از کسب سهمیه همه تلاش خود را برای آرامش در اردوی تیم ملی انجام دادیم تا شرایط روحی و روانی جودوکاران از هر نظر برای کسب مدال مهیا باشد.

آرش میراسماعیلی، نایب رییس فدراسیون جودو در خصوص وضعیت سه جودوکار المپیکی ایران به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: باتوجه به اردوهایی که جودوکاران ایران در چند ماه اخیر پشت‌سر گذاشته‌اند امید زیادی داریم تا طلسم مدال آوری جودوی ایران در المپیک شکسته شود. بعد از کسب سهمیه همه تلاش خود را برای آرامش در اردوی تیم ملی انجام دادیم تا شرایط روحی و روانی جودوکاران از هر نظر برای کسب مدال مهیا باشد.

او ادامه می‌دهد: خوشبختانه جودوکاران ایرانی شناخت خوبی از رقیبان خود دارند. آنها بارها در رقابت‌ها مختلف با رقیبان‌شان مبارزه کرده‌اند. در این مبارزات هم شکست خورده‌اند و هم پیروز شده‌اند. این برد و باخت‌ها باعث بالا رفتن حساسیت‌ رقابت‌های جودوی المپیک می‌شود. همه ما امیدواریم تا جودوکاران ایران با مدال به کشور بازگردند.

 نایب‌ رییس فدراسیون جودو به کادر فنی اشاره و خاطرنشان می‌کند: با صلاحدید شورای فنی تیم ملی نصرت‌خان به تیم ملی اضافه شد تا تجربیات خود را در اختیار سه المپیکی ما قرار دهد. ولی باید توجه داشت که در نزدیکی المپیک مسائل روحی بسیار مهم است. کسی می‌تواند در المپیک مدال بگیرد که شرایط روحی مناسبی داشته باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا آخرین روز تمرینات، سه جودوکار با مربیان خود تمرین کند.

میراسماعیلی در خصوص انتخابات فدراسیون می‌گوید: هیچ چیز مهم‌تر از نتیجه گرفتن در المپیک نیست. فعلا هیچکس به انتخابات فکر نمی‌کند. زیرا کوچکترین موضوع می‌تواند تمرکز المپیکی‌های ما را به هم بریزد. ما در شرایط خاصی حضور داریم. هیچ چیز مهم‌تر از منافع ملی نیست.

 

کد خبر : ۳۹۵۸۴۱