خبرگزاری کار ایران

دایی: انتشار رقم قراردادها به ضرر فوتبال است

سرمربی تیم نفت تهران گفت:بازی خوب مقابل استقلال را فراموش کردیم و حالا تمام تمرکزمان بر روی بازی با سپاهان است.

به گزارش ایلنا، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان اظهار داشت: بازی خیلی مهم و حساسی برابر سپاهان داریم. بازی خوب مقابل استقلال را فراموش کردیم.

او گفت: بعد از بازی با استقلال تمرینات خوبی را انجام دادیم. متاسفانه آن بازی سنگین روی ما تاثیر گذاشت. روی آمادگی جسمانی بازیکنان کار کردیم. بازی سختی مقابل سپاهان داریم. ما کاری به بازی اول سپاهان نداریم که شکست خوردند. آنها تیم باانگیزه ای هستند و می آیند که از ما امتیاز بگیرند.

سرمربی نفت تهران در ادامه خاطرنشان کرد: انشاالله اگربچه ها مثل بازی با استقلال کار کنند می توانیم ببریم. امروز هم آخرین جلسه تمرینی مان را پیش از بازی با سپاهان انجام می دهیم.

وی درباره عملکرد خوب نفت در نیمه دوم مقابل استقلال و همچنین موقعیت هایی که این تیم خراب کرد اذعان داشت: متاسفانه فقط دو هفته پیش از شروع لیگ تمرین کردیم. بچه های من مقابل استقلال معجزه کردند. مطمئنا ما گل های زیادی در طول فصل به ثمر می رسانیم.  اما وقتی توپ به تیر می خورد ما چه کار می توانیم کنیم.

سرمربی نفت درباره آخرین وضعیت محمد دانشگر تصریح کرد: این بازیکن، بازیکن بسیار خوبی است. من او را بسیار دوست دارم. این آخرین اشتباهی بود که انجام داد. با تصمیم درستی که باشگاه گرفت محمد به تمرینات برگشت. الان هم یکی از مهره های موثر است که تمریناتش را دنبال می کند.

وی درباره انتشار لیست قرارداد بازیکنان و همچنین مسائل داوری گفت: من احترام خاصی برای داوران قائل هستم. داوران هم مانند ما اشتباه می کنند. اما اشتباهات آنها تاثیرگذار است. ما اگر اشتباه کنیم به ضرر خودمان است اما آنها اگر اشتباه کنند به ضرر لیگ است. خواهش می کنم که تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار نگیرند. با اینکه داوری خیلی به ضرر  ما بوده است اما به آنها احترام می گذاریم. خواهش می کنم زحمت تیم ها را با یک سوت این‌ور و آن‌ور نکنند. باید درصد اشتباهات شان پایین تر بیاید.

سرمربی نفت در ادامه افزود: قرارداد محرمانه است. وقتی این قرارداد محرمانه را اعلام می کنند کار خاصی نمی توانیم انجام دهیم. این کار به نظرم به ضرر فوتبال ماست. من چند سال با یک بازیکن یونانی در هرتابرلین هم اتاق بودم. ما همیشه با هم بودیم. اما در این سه سال من نفهمیدم او چقدر می گیرد و او هم نفهمید قرارداد من چقدر است. انتشار این مبالغ باعث می شود بازیکنان با یکدیگر به مشکل بخورند. انتشار این مبالغ به ضرر فوتبال ایران است. متاسفانه این اتفاق صورت گرفت و تبعاتش را باید فوتبال بپردازد. کسانی را در این مملکت می شناسم که درآمد روزانه شان چند صد میلیون تومان است. ولی هیچ کجا عنوان نمی شود. اما فوتبالیست نباید نه ماشین سوار شود، نه خانه بگیرد و نه کاری انجام دهد.  نگاه ها چند وقتی است نسبت به فوتبال منفی شده است. در این مملکت این قدر پول ها می آیند و می روند و کسی هم خبر ندارد. اما فوتبالی که آمده است و قشر جوان ما را سرگرم کرده و در حال سالم سازی جامعه است این گونه مورد هجمه قرار گرفته است. فکر می کنم فوتبالیست ها مظلوم ترین قشر ورزشی جامعه هستند. فوتبالیست های ما را با کشورهای دیگر مقایسه کنید. ببینید آنها کجا هستند و ما کجا. 

او در ادامه بیان داشت: قانون اشتباهی در این باره تصویب شده است. فوتبال درآمد فوتبالی دارد. خود من 5 جا محل درآمد دارم و فوتبال کمترین آن است. اما فوتبالیست های من فقط همین یک محل درآمد را دارند. فوتبال را ضعیف گیر آوردند و هرکاری که بخواهند انجام می دهند. 

وی درباره آشتی دادن برانکو و کی روش در افتتاحیه فروشگاهش ادامه داد: من این را از شما می شنوم و در جریان این موضوع نیستم. برانکو و کی روش این قدر بزرگ هستند که امثال دایی نمی توانند کار خاصی درباره شان انجام دهند. اطلاعات غلط به این دو نفر دادند. ما فوتبالی ها می توانیم مشکلات را بدون اتفاق خاصی حل کنیم. 

دایی در پایان در پاسخ به این سوال که ماجرای نامه ای که پیش از بازی این تیم مقابل استقلال مبنی بر اجازه نداشتن نفت برای انجام بازی صادر شده بود، گفت: ما کار خودمان را انجام دهیم. بچه ها با آرامش تمرین می کنند. درباره مسائل دیگر باید از مالکان و مدیران باشگاه بپرسید. از مدیران باشگاه خواستیم که فقط به ما آرامش دهند

 

کد خبر : ۳۹۵۹۲۹