خبرگزاری کار ایران

دلیل بازگشت رضاییان چه بود؛ پای طارمی در میان است

رضاییان بیانیه‌ای بلندبالا منتشر کرده و دلایل فسخ قراردادش را توضیح داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، از چند روز گذشته شایعاتی در مورد بازگشت رامین رضائیان شنیده می‌شد. با این حال کسی چندان این شایعات را جدی نمی‌گرفت چون بعید بود بازیکنی که با این همه حاشیه و جنجال راهی ترکیه شده بود بخواهد قبل از شروع فصل و بدون انجام حتی یک بازی برگردد. این شایعه روز به روز جدی‌تر شد تا این که خود این بازیکن در صفحه شخصی‌اش خبر فسخ قراردادش را به صورت رسمی اعلام کرد. او ساعاتی بعد هم بیانیه‌ای بلندبالا منتشر کرده و دلایل فسخ قراردادش را توضیح داد.

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد تا دلتان بخواهد حرف از دلتنگی پرسپولیس و هواداران و مشکلات بود و در مورد جنگ و کودتا و تنهایی بعد از رفتن طارمی هم صحبت شده بود. در میان تمام آن صحبت‌ها فقط یک خط در مورد دلیل اصلی جدایی رضائیان صحت داشت. همان دلیلی که زمان رفتنش به ترکیه هم مطرح شد. رضائیان برای رفتن به ترکیه هر کاری انجام داد تا بتواند طارمی را هم با خود ببرد. او حتی به خاطر دیر رسیدن این بازیکن پروازش به تاخیر افتاد اما حاضر نشد تنها به ترکیه برود. در آن زمان شایعاتی مطرح شد که سرمربی ریزه اسپور فقط مهدی طارمی را می‌خواسته و شرط حضور رضائیان در این تیم این بوده که همراه با طارمی بیاید.

بعد از جدایی مهدی طارمی و بعد از این که تلاش‌های مسئولان باشگاه ریزه‌اسپور برای بازگرداندن این بازیکن و مذاکره با پرسپولیس بی‌نتیجه ماند با به پایان رسیدن اردوی اتریش به رضاییان اعلام کردند که بدون مهدی طارمی نیازی به او ندارند! همین مساله تنها دلیل بازگشت رضاییان بوده و در میان بیانیه چندصد کلمه‌‌ ای او تنها چند کلمه واقعیت داشت: «مربی به من گفت ماشما دوتا را همزمان می خواستیم!»

 

کد خبر : ۳۹۶۲۵۱