خبرگزاری کار ایران

هفته دوم لیگ برتر فوتبال

پرسپولیس 1-1 فولاد؛ صید یک امتیازی شاگردان سعداوی از تهران

تیم پرسپولیس در دومین بازی خود در لیگ برتر فوتبال، مقابل میهمان اهوازی خود متوقف شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در آخرین بازی از هفته دوم لیگ برتر فوتبال، امشب (دوشنبه) دو تیم پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه مساوی 1-1 به پایان رسید.

گل تیم فولاد را در این بازی عبدالله ناصری در دقیقه 67 و گل پرسپولیس را وحید امیری در دقیقه 74 به ثمر رساندند.

استادیوم آزادی                      تماشاگر: 50 هزار نفر

داور: سید مهدی سیدعلی  کمک داوران: آرمان اسعدی و مهدی عالیقدر

پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، محسن ربیع خواه، حسین ماهینی، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، امید عالیشاه، وحید امیری، فرشاد احمدزاده (پریمیوف 87) و علی علیپور (مهدی طارمی 67)

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

فولاد:

مهرداد طهماسبی، مهرداد جماعتی، عبدالله کرمی، محمد اهل شاخه،یوسف وکیا، اکبرایمانی، ماتیاس چاگو، حمید بوحمدان، میلاد بدرقه (عبدالله ناصری 64)، محمود مطلق زاده (میلاد پاک پرور  57) و بهرام رشید فرخی

سرمربی: نعیم سعداوی

شرح گلها:

پرسپولیس 0 فولاد 1: (دقیقه 67، عبدالله ناصری): روی اشتباه بازیکنان پرسپولیس در خط حمله و از دست دادن توپ، ضد حمله برنامه ریزی شده فولاد شکل گرفت و عبدالله ناصری که تنها سه دقیقه قبل وارد زمین شده بود، در اولین فرار خود با عبور از ربیع خواه  و اشتباه این بازیکن موفق شد با ضربه ای دقیق بیرانوند را تسلیم کند.

پرسپولیس1 فولاد1: (وحید امیری، 74) : روی ارسال کمال کامیابی نیا و اشتباه مدافعان فولاد در دفع توپ، موقعیت فوق العاده ای نصیب امیری شد که این بازیکن با دیدی عالی اولین گل خودش و پرسپولیس را به ثمر رساند و بازی را به تساوی کشاند.

به گزارش ایلنا، با این نتیجه تیم پرسپولیس در جدول لیگ 4 امتیازی شد و فولا نیز اولین امتیاز خود را کسب کرد. همچنین لازم به ذکر است که از هشت بازی هفته دوم لیگ برتر، شش بازی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

کد خبر : ۳۹۶۴۴۶