خبرگزاری کار ایران

دایی: سپاهان فقط روی ضدحمله کار می‌کرد/ قطعاً تیم ما بهتر خواهد شد

سرمربی نفت تهران گفت: فکر می‌کنم بازی سخت و دشواری برای هر دو تیم بود. ما بازی را خوب شروع کردیم. قبل از اینکه گل بخوریم یکی دو موقعیت خوب داشتیم و می‌توانستیم بهتر کار کنیم.

به گزارش ایلنا، علی دایی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: فکر می‌کنم بازی سخت و دشواری برای هر دو تیم بود. ما بازی را خوب شروع کردیم. قبل از اینکه گل بخوریم یکی دو موقعیت خوب داشتیم و می‌توانستیم بهتر کار کنیم.

وی ادامه داد: هم دروازه‌بان آنها خوب کار کرد و هم توپ به تیر دروازه خورد. در نیمه اول می‌توانستیم بازی را به تساوی بکشیم و در نیمه دوم هم دو سه موقعیت خوب داشتیم که می‌توانستم گل بزنیم. سپاهان فقط روی ضدحمله کار می‌کرد و ما آنالیز خوبی از آنها داشتیم و می‌دانستیم که آنها به‌دنبال استفاده از بازیکنان سرعتی خود بودند. ما اسیر یکی از ضدحملات آنها شدیم و بازیکنان ما از جریان بازی خارج شده و پنالتی دادیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران خاطرنشان کرد: قطعاً تیم ما بهتر خواهد شد و از نظر بازی شرایط بهتری پیدا خواهیم کرد. ما بعد از بازی با استقلال خوب تمرین کردیم، اما فاصله بازی هم کم بود. ما در بازی با استقلال فشار زیادی به خودمان آورده بودیم و طبیعی بود که نسبت به آن بازی شادابی لازم را نداشته باشیم. با این حال فکر می‌کنم در دو هفته آینده بهتر نتیجه بگیریم و با شرایط خوبی به تعطیلات برویم که پس از پایان تعطیلات و با تمرین‌هایی که انجام می‌دهیم، با شرایط بهتری به لیگ برگردیم.

دایی درباره اینکه امروز نسبت به بازی‌های دیگر کمتر به مسائل داوری اعتراض می‌کرد، گفت: مطمئناً وقتی اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد، اعتراضی هم نمی‌شود. صحنه خاصی نبود که بخواهم اعتراض کنم. چه زمانی ما اعتراض بی‌خود داشتیم؟ در بازی با استقلال اعتراض کردیم، اعتراض‌مان به کجا رسید. کاری توانستیم کنیم؟ نه و به همین دلیل اگر مشکل خاصی هم نباشد، اعتراضی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران مبنی بر اینکه سپاهانی‌ها وقت زیادی تلف کرده و بیشتر دفاع می‌کردند، گفت: این مسئله طبیعی بود. آنها به تهران آمده و یک بر صفر هم جلو بودند و باید دفاع می‌کردند. شاید من هم به اصفهان بروم و چنین شرایطی داشته باشیم، همین کار را انجام دهم. آنها باهوش‌تر بودند و بیشتر توپ را دفع می‌کردند، اما محمد قاضی توپش در نیمه اول گل نشد، ارسلان مطهری در نیمه دوم موقعیت داشت و علیاری هم موقعیتی داشت که گل نکرد. یک مقدار هم بدشانس بودیم که توپ‌های ما گل نشد و سه امتیاز به سپاهان رسید.

 

کد خبر : ۳۹۶۴۵۳