خبرگزاری کار ایران

تبلیغ المپیک زمستانی 2018 در سواحل ریو!

بازی‌های المپیک 2018 در المپیک 2016 و در سواحل ریو تبلیغ می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، برگزارکنندگان بازی‌ها المپیک و پارالمپیک زمستانی 2018 کره‌جنوبی در نظر دارند در طول برگزاری المپیک و پارالمپیک تابستانی 2016 در ریو، محلی را برای معرفی المپیک و پارالمپیک زمستانی آتی در نظر بگیرند.

بر همین اساس قرار است محلی در ساحل کوپاکابانای ریو برای معرفی بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2018 در نظر گرفته شود که در آن توضیحاتی در مورد بازی‌های پیش رو و همچنین کشور کره‌جنوبی داده شود.
نکته قابل توجه در این برنامه استفاده از ویژگی واقعیت مجازی است که به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا رشته اسکی پرش را تجربه کنند. 
دستاندرکاران بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2018 کره‌حنوبی تلاش دارند با بهره‌گیری از شن و ماسه سواحل ریو منظره‌هایی را خلق کنند که در معرفی هرچه بیشتر کشور آنها تاثیرگذار باشد.
مدیر برگزاری بازیهای المپیک 2018 می‌گوید تلاش دارد تا به واسطه نصب این مکان لذت حضور در بازی‌های المپیک و پارالمپیک را به تمامی بازدیدکنندگان منتقل کند.
این محل قرار است درست یک روز پس از افتتاح باز‌ی‌های المپیک 2016 ریو فعالیت خود را آغاز کند. همچنین قرار است مجددا در طی برگزاری بازی‌های پارالمپیک افتتاح شود.

 

کد خبر : ۳۹۶۵۳۵