خبرگزاری کار ایران

استریپل: با قوچان‌نژاد فصل درخشانی را تجربه خواهیم کرد

باشگاه هلندی امیدوار است با بازگرداندن مهاجم ایرانی فصل خوبی را در رقابت های این فصل تجربه کند.

به گزارش ایلنا، بعد از هفت سال باشگاه هیرنوین بار دیگر رضا قوچان نژاد را به خدمت گرفت تا با تکیه بر توانایی‌های خاص این مهاجم ایرانی در خط حمله امیدوار به کسب نتایج درخشان در فصل جاری فوتبال هلند باشد.

گوچی که در بیشتر بازی های پیش فصل به عنوان مهاجم اول تیمش به میدان رفت این روزها در کنار سم لارسون زوج اصلی خط حمله هیرنوین معرفی می شود و در آخرین بازی تدارکاتی که مقابل تیم سرشناس رئال سوسیداد اسپانیا برگزار و با شکست 2-0 توام شد نیز 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد.

یورگن استریپل سرمربی هیرنوین در پایان این بازی در قسمتی از مصاحبه اش در خصوص خط حمله این تیم در آستانه فصل جدید فوتبال هلند گفت:« من از هر دو مهاجم تیم در خط حمله رضایت دارم. به خصوص رضا قوچان نژاد که با حضورش طراوت خاصی به فاز تهاجمی تیم ما داده و اعتقاد دارم با او فصل درخشانی انتظار ما را می کشد. البته رضا هنوز به اوج آمادگی نرسیده اما نمایش او برابر سوسیداد خیلی به من امیدواری بخشید تا او مرد اول خط حمله تیمم باشد».

هیرنوین در اولین هفته از رقابت های فصل جدید فوتبال هلند شنبه آینده در ورزشگاه آفاس مهمان آلکمار خواهد بود که این دیدار با توجه به رویارویی دو ملی پوش سرشناس ایرانی حاضر در این کشور می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد.

کد خبر : ۳۹۶۵۹۹