خبرگزاری کار ایران

دخه‌آ: به قهرمانی در جام خیریه فکر می‌کنیم/ زلاتان سریع با ما هماهنگ می‌شود

دروازه‌بان اسپانیایی تیم فوتبال منچستریونایتد با تمجید از هم‌تیمی سوئدی جدیدش، پیش‌بینی کرد که او خیلی زود به بازی در جمع شیاطین سرخ خو می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، داوید دخه‌آ اعتراف کرد تحت‌تأثیر شروع فوق‌العاده‌ای قرار گرفته که زلاتان ابراهیموویچ در منچستریونایتد داشته است. ایبرا در بازی دوستانه اخیر شیاطین سرخ برابر گالاتاسرای در سوئد که اولین بازی او برای من‌یونایتد بود، تنها سه دقیقه پس از آغاز بازی در اولین بار که پایش به توپ خورد با یک ضربه قیچی گلی زیبا به‌ثمر رساند و خیلی‌‌ها را از جمله دخه‌آ تحت‌ِتأثیر قرار داد.

دخه‌آ در این خصوص به شبکه تلویزیونی باشگاه منچستریونایتد گفت: دیدن زلاتان در کنار خودمان و در حال تمرین با ما، واقعاً اتفاق خوبی است. طراز اول بودن و بزرگی زلاتان کاملاً مشخص است و این را از کیفیت فراوان بازی‌اش می‌توان فهمید. به‌نظر من او خیلی زود با سایر بازیکنان تیم هماهنگ می‌شود.

دخه‌آ افزود: وقتی بازی‌ها و تمریناتش را در کنار ما نگاه می‌کنید، فکر می‌کنید که او سالیان سال اینجا بازی کرده است. البته این موضوع درباره دیگر بازیکنانی که به‌تازگی به جمع ما اضافه شده‌اند نیز صدق می‌کند.

اتفاق دیگری که در یک ماه اخیر دخه‌آ را تحت‌ِتأثیر قرار داده است، تغییرات ساختاری است که ژوزه مورینیو، سرمربی جدید شیاطین سرخ در این تیم اعمال کرده است.

سنگربان اسپانیایی من‌یونایتد در این باره عنوان کرد: تیم دارد واقعاً خوب بازی می‌کند، سطح تمریناتش بسیار بالاست و من فکر می‌کنم که ما بازیکنانی بسیار خوبی را جذب کرده‌ایم. وقتی بازیکنانی طراز اول به تیم‌تان اضافه می‌شوند، انرژی‌تان بالا می‌رود. حالا کاری که ما باید انجام دهیم این است که در کنار هم تمرین کنیم تا در بالاترین سطح ممکن از آمادگی قرار بگیریم. ما از الان به کسب اولین قهرمانی‌مان در بازی برابر لسترسیتی در جام خیریه فکر می‌کنیم.

 

کد خبر : ۳۹۶۷۲۲