خبرگزاری کار ایران

خوزستان قهرمان پانزدهمین دوره مسابقات گلف قهرمانی کشور آقایان شد

تیم خوزستان مقام نخست مسابقات گلف قهرمانی کشور را کسب کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون گلف، پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی گلف جوانان و بزرگسالان (زیر ٣٠سال) کشور گرامیداشت شهدای مدافع حرم، باحضور بی سابقهی 100 گلف باز و 23 تیم از 14 استان کشور طی دو روز در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها تیم خوزستان توانست در بخش زیر ١٨ سال با 552 ضربه و در بخش ١٨ تا سی سال با 467 ضربه مقام نخست مسابقات را بدست آورد و قهرمان این دوره از مسابقات کشوری شود.
همچنین تیم های اصفهان(شاهین شهر) با 578 ضربه و زنجان با 634 ضربه به ترتیب دوم و سوم رده سنی زیر ١٨ سال شدند.

لرستان با 472 ضربه و گلستان با 562 ضربه نیز در رده سنی ١٨تا سی سال به ترتیب دوم و سوم شدند.
همچنین در بخش انفرادی زیر ١٨سال سجاد سلیمانی از استان خوزستان با 165 ضربه نفر اول،سورنا صادقی از خوزستان با 173 ضربه نفر دوم و علیرضا کاظمی از زنجان با 183 ضربه نفر سوم شدند.

همچنین در بخش انفرادی ١٨تا سی سال ابراهیم نوری از لرستان با 147 ضربه نفر نخست این مسابقات شد و عباس قنبری از خوزستان با 149 ضربه وفرشاد رستمی از لرستان با 156 ضربه به ترتیب دوم و سوم شدند.
گفتنی است استان‌های اصفهان، چهارمحال بختیاری، زنجان، تهران ، کرمان، سمنان، همدان، خوزستان ، لرستان، گلستان، مازندران، قم، اردبیل، کرمانشاه وگیلان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مراسم اختتامیه و اهدای جوایز پانزدهمین دوره از مسابقات گلف قهرمانی کشور عصرروز گذشته با حضور سعیدی رئیس فدراسیون گلف ومعماری دبیر ، مولایی مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزشی وزارت ورزش و جوانان یوسف شاهی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون گلف،رجب پور سرپرست کمیته فرهنگی و جمعی از پیشکسوتان این ورزش برگزار شد.

 

کد خبر : ۳۹۶۹۲۹