خبرگزاری کار ایران

مهاجری: برای کسب امتیاز از نفت به تهران می‌آییم

سرمربی تیم پدیده گفت: برای کسب امتیاز از نفت به تهران می‌آییم.

رضا مهاجری، سرمربی پدیده مشهد در مورد بازی هفته سوم این تیم مقابل نفت تهران به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت:  هفته به هفته تیم‌ها هماهنگ‌تر می‌شوند  و شرایط بهتری پیدا می‌کنند. تیم‌ ما هم به هماهنگی خوبی رسیده است؛ هر چند هنوز به هماهنگی کاملی که می‌خواستیم نرسیدیم.

او ادامه داد: بازی سختی مقابل نفت تهران داریم. نفت مقابل سپاهان باخت و قطعا در بازی با پدیده به دنبال جبران این شکست است.  با تمام احترامی که برای تیم خوب نفت و همینطور علی دایی قائلم اما به امتیاز گرفتن از این بازی امیدوار هستم و قطعا برای کسب امتیاز به تهران می‌آییم.

مهاجری بعد از بازی مقابل سیاه‌جامگان از بازیکنان خود تمجید کرد. او در واکنش به این موضوع گفت: مقابل سیاه‌جامگان برخلاف جریان بازی گل خوردیم اما بازیکنانم به هیچ وجه ناامید نشدند و تمام تلاششان را انجام دادند. تیم سیاه‌جامگان واقعا خوش‌شانس بود چون چند موقعیت مسلم گلزنی ما از دست رفت و چند توپ هم دروازه‌بان آنها دفع کرد. به این دلالیل من به بازیکنان و تیم خودم افتخار می‌کنم.

سرمربی تیم پدیده در مورد استقبال کم هواداران از بازی سیاه‌جامگان و پدیده گفت: متاسفانه این مسئله باید ریشه‌یابی شود. چند سال قبل بازی‌ تیم‌های مشهدی پانزده تا بیست هزار تماشاگر داشت اما متاسفانه الان این اتفاق نمی‌افتد. صحبت خاصی در این مورد ندارم اما امیدوارم استقبال خوبی از بازی‌های بعدی بشود.

 

کد خبر : ۳۹۶۹۸۳