خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از اردوی تیم ملی کشتی آزاد؛

تمرینات تیم ملی کشتی آزاد تعطیل شد/آغاز دور نهایی تمرینات از عصر جمعه

تمامی کشتی‌گیران آزادکار اعزامی به المپیک به جز کمیل قاسمی به مرخصی رفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی کشتی آزاد که خود را برای رقابت‌های المپیک آماده می‌کند طبق نظر کادر فنی تمریناتش را به مدت دو روز تعطیل کرد. عصر جمعه دور نهایی اردوی تیم ملی در خانه کشتی برگزار خواهد شد.

تمامی کشتی‌گیران آزادکار اعزامی به المپیک به جز کمیل قاسمی به مرخصی رفته‌اند. کمیل قاسمی برای آمادگی بیشتر امروز صبح تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کرد.

در دوره نهایی اردوی تیم ملی از فشار تمرینات کاسته خواهد شد و المپیکی‌ها به مرور فن خواهند پرداخت. رسول خادم در آخرین دوره تمرینات تیم ملی  قصد دارد تا آزادکاران را از نظر روحی و روانی برای رقابت‌های المپیک به آمادگی صد در صد برساند.

هنوز تکلیف وزن 97- کیلوگرم تیم ملی اعزامی مشخص نشده است. باتوجه به اینکه نام رضا یزدانی در لیست اعزامی‌ها دیده می‌شود ولی هنوز حضور او در المپیک ریو قطعی نشده است. رضا یزدانی در هفته آینده در حضور کادر فنی و شورای فنی دوجلسه تمرین پرفشار خواهد داشت و در نتیجه تکلیف وزن ماقبل آخر تیم ملی مشخص خواهد شد. طبق قوانین، هر تیم قبل از حضور در رقابت‌های المپیک تنها می‌تواند یکی از کشتی‌گیرانی که نام آنها در لیست اعزامی‌ برده شده را تعویض کنند. در صورتی که رضا یزدانی نتواند نظر شورای فنی و کادر فنی را جلب کند، امیر محمدی دیگر کشتی‌گیر 97- کیلوگرم تیم ملی به المپیک ریو اعزام خواهد شد.

 

کد خبر : ۳۹۷۱۰۸