خبرگزاری کار ایران

پیش‌بازی سه دیدار از هفته سوم لیگ برتر؛

منصوریان امیدوار به شکست برزیلی‌ها/ نیمکت خالی گل‌محمدی

هفته سوم لیگ برتر فوتبال، فردا با سه دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی، هفته سوم لیگ برتر فوتبال، فردا با سه دیدار آغاز می‌شود.

سیاه‌جامگان-سایپا؛ سودای صدرنشینی مشهدی‌ها

شاگردان فرهاد کاظمی در اولین دیدار از هفته سوم باید به مصاف شاگردان فرکی بروند. این بازی که به میزبانی مشهدی‌ها برگزار می‌شود، بسیار برای سیاه‌جامگان ضروری است به این دلیل که در دومین سال حضور خود در لیگ برتر توانسته‌اند لیگ را خوب آغاز کنند و جزو پنج تیم صدرنشین باشند.  از سوی دیگر حسین فرکی با تیم پر مهره سایپا تنها یک امتیاز از 6 امتیاز را کسب کرده است و در صدد جبران است. این انگیزه‌ها از سوی هر دو تیم نوید یک بازی جذاب را می‌دهد. این دیدار از ساعت 19 آغاز می‌شود.

فولاد-ذوب‌آهن؛ جای خالی یحیی

دومین دیدار این هفته را دو تیم فولاد و ذوب‌آهن برگزار می‌کنند که در این مسابقه فولاد میزبان ذوب‌آهن است. مهمترین نکته این دیدار عدم حضور یحیی روی نیمکت ذوب است. او به دلیل برخی مسائل حاشیه‌ای و مصاحبه‌های اخیرش علیه مدیران ذوب‌آهن موقتا از کار برکنار شده است. شاگردان سعداوی که هفته گذشته از پرسپولیس در تهران یک امتیاز گرفتند با انگیزه مضاعفی در این بازی به میدان می‌روند. این دیدار از ساعت 20:30 آغاز می‌شود.

استقلال-صنعت نفت؛ چشم امید منصوریان به هفته سوم

آخرین مسابقه از روز نخست هفته سوم لیگ برتر بین دو تیم استقلال و صنعت نفت برگزار می‌شود. این بازی در آزادی برگزار می‌شود و اولین دیداری است که هواداران استقلال می‌توانند در آزادی به تماشای مسابقه تیمشان بنشینند و این احتمال می‌رود که از تیم پرستاره منصوریان استقبال خوبی شود. از سوی دیگر منصوریان که شروع ضعیفی در دو هفته آغازین لیگ داشته است سخت به دنبال کسب سه امتیاز و خروج از فشار انتقادها است. استقلال در این دیدار کنعانی‌زادگان و محسن کریمی و صنعت نفت نیز عقیل اعتمادی، دروازه‌بان خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. لازم به ذکر است رضا نوروزی مهاجم پیشین پرسپولیس و نفت تهران، در این دیدار مقابل استقلال به میدان می‌رود و در انتظار به ثمر رساندن دهمین گل خود به استقلال است. میلاد شعبانلو، بازیکن فصل گذشته استقلال نیز در صنعت نفت توپ می‌زند. این دیدار از ساعت 20:30 آغاز می‌شود.

 

 

 

کد خبر : ۳۹۷۳۲۳