خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا/چرا رضاییان_پرسپولیس قطعی نشد؟

رضاییان گفته می‌خواهد به پرسپولیس برگردد و فقط یک ساله باقی مانده از قراردادش را برای این تیم بازی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا, دو ماه قبل، پرسپولیس حاضر بود تمام شرط و شروط‌های طارمی و رضاییان را بپذیرد و با هر وضعیتی، آن‌ها را نگه دارد. قراردادهای پیشنهادی پرسپولیس، از قراردادهای قبلی آن‌ها هم یک طرفه‌تر به نظر می‌رسید اما رفتن این دو نفر به ترکیه و بازگشت سرخورده آن‌ها، باعث شد در موضع ضعف قرار بگیرند. طارمی برای اینکه بخشیده شود، قراردادی جدید و بدون قید و شرط برای جدایی امضا کرده و رضاییان هم در صورت بازگشت باید چنین تصمیمی بگیرد.

یکی از دلایل پیچیده شدن پروسه بازگشت رضاییان، درخواست همین قرارداد است. پرسپولیسی‌ها که از رفتار رضاییان ناراحت هستند، به او اعلام کرده‌اند فقط در شرایطی امکان بازگشتش را فراهم می‌کنند که مثل طارمی، قرارداد جدیدی با آن‌ها امضا کند. قراردادی 2 یا 3 ساله، که هیچ آپشنی برای فسخ یک طرفه نداشته باشد.

رضاییان بر خلاف طارمی، فعلا زیر بار چنین شرطی نرفته و گفته می‌خواهد به پرسپولیس برگردد و یک ساله باقی مانده از قراردادش را برای این تیم بازی کند. پرسپولیسی‌ها هم این پیشنهاد را رد کرده‌اند. بعد از بازگشت رضاییان از ترکیه، او باید تصمیم مهمی برای آینده فوتبالش بگیرد. انتقالی جدید به یک تیم لیگ برتری، یا ماندن در پرسپولیس و پوشیدن بدون قید و شرط پیراهن این تیم در سال‌های آینده.

 

کد خبر : ۳۹۷۵۸۱