خبرگزاری کار ایران

شجاعی: روحیه نعمتی عالی است

رئیس فدراسیون تیروکمان گفت: زهرا نعمتی از آمادگی روحی و بدنی خوبی برای حضور در بازی‌ها برخوردار است.

به گزارش ایلنا، محمد شجاعی رئیس فدراسیون تیر و کمان در حاشیه مسابقات تیرو کمان بازیهای المپیک ریو گفت: مسابقات امروز به نوعی مرحله مقدماتی و شناخت خط و حریفان به حساب می آید به نحوی که ٦٤ ورزشکار در دو مرحله ٧٢ تیر را به سوی هدف پرتاب می کنند.

وی ادامه داد: در پایان این مرحله و با شمارش امتیازات نفر اول حریف نفر آخر، نفر دوم حریف نفر ماقبل آخر و به همین ترتیب نفرات بالای جدول حریف فرد مقابل خود در پایین جدول می شوند. یعنی تیراندازی که بهترین امتیاز را بدست آورد بیشترین شانس را در مرحله حذفی دارد چرا که با ضعیف ترین فرد مسابقه می دهد.

شجاعی در ادامه با اشاره به آمادگی خوب نعمتی گفت: زهرا تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و پشتکار و اراده مثال زدنی دارد. او هم اکنون هم از لحاظ بدنی و هم روحی بسیار آماده است و مشکل خاصی برای حضور در این رویداد بزرگ ندارد.

وی در پایان گفت: به هر حال باید این را در نظر گرفت که بزرگترین رویداد ورزشی را در پیش داریم و توقعات نیز باید معقول باشد. من پیش‌بینی می کنم نعمتی در این بازی‌ها از بالاترین سطح در نوع خود برخوردار باشد و از تمام نیرو و توانش برای موفقیت استفاده کند.

 

کد خبر : ۳۹۷۶۰۸