خبرگزاری کار ایران

درخواست رئیس جمهور آرژانتین؛

بازگشت کاپیتان در جام جهانی 2018 روسیه

رییس جمهور آرژانتین تاکید کرد مسی باید به فوتبال برگردد و بازوبند کاپیتانی آلبی سلسته را در جام جهانی 2018 روسیه بر بازو ببندد.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی بعد از ناکامی در کسب عنوان قهرمانی کوپا آمه ریکا تصمیم گرفت از بازی‌های ملی خداحافظی کند.

این تصمیم جنجالی مسی واکنشهای زیادی در رسانههای آرژانتین به دنبال داشت. مردم آرژانتین با وجود اینکه از عملکرد مسی رضایت ندارند اما به هیچ وجه دوست ندارند که ستاره بزرگ آن‌ها از بازی‌های ملی خداحافظی کند.

با وجود این که مسی تاکنون از تصمیم خود برای خداحافظی از بازی‌های ملی صرف نظر نکرده است اما رییس جمهور آرژانتین تاکید ستاره بارسلونا در جام جهانی 2018 روسیه بازوبند کاپیتانی را بر بازو خواهد بست و این نشان میدهد که این بازیکن تا چه اندازه برای آرژانتینیها اهمیت دارد.

مائوریسیو ماکری اضافه کرد: مسی از مهم‌ترین چیزهای است که در آرژانتین داریم. باید با او با نهایت احترام برخورد کرد. شایسته بهترین‌ها است و باید بگویم بازوبند کاپیتانی آرژانتین را در جام جهانی روسیه 2018 بر بازو خواهد بست.

ماکری ادامه داد: با وجود این که در فینال کوپا آمه ریکا بازی را واگذار کردیم اما باید از مسی به خاطر تلاش بسیار زیادی که داشت تشکر کرد. او بازیکن بسیار بزرگی است و آرژانتین به این ستاره نیاز دارد.

 

کد خبر : ۳۹۷۷۱۳