خبرگزاری کار ایران

بمب‌هایی که هنوز عمل نکرده‌اند؛ استقلال از بحران خارج می‌شود؟

بختیار رحمانی، ووریا غفوری، کنعانی‌زادگان، کاوه رضایی و آرش افشین بازیکنانی بودند که استقلال توانست آنها را به رغم پیشنهادات زیاد آبی‌پوش کند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال در فصل نقل و انتقالات ظاهرا برنده بود. این تیم توانست تمام بازیکنان مورد نظر منصوریان را از چنگ حریفان به خصوص پرسپولیس دربیاورد و تیمی قدرتمند را روانه لیگ کند. با شروع فصل اما مشخص شده که بمب‌های استقلالی‌ها ظاهرا خیلی هم تاثیرگذار نبوده‌اند و حداقل تا الان نتوانسته‌اند به اندازه نیمی از نامشان و سروصدایی که بابت جذبشان به راه افتاد توقعات را برآورده کنند.

بختیار رحمانی، ووریا غفوری، کنعانی‌زادگان، کاوه رضایی و آرش افشین بازیکنانی بودند که استقلال توانست آنها را به رغم پیشنهادات زیاد آبی‌پوش کند. همین بازیکنان حالا با عملکرد خود نه تنها به استقلال کمکی نکرده‌اند بلکه 8 امتیاز حساس را هم از این تیم گرفته‌اند. اشتباه ووریا غفوری در بازی اول، اشتباهات کنعانی‌زادگان، ناآماده بودن افشین که البته قابل پیش‌بینی بود و ضعف بختیار رحمانی در میانه میدان. در این میان تنها کاوه رضایی با یک گل و یک پاس گل عملکردی بهتر از بقیه داشته است. منصوریان البته چند هفته دیگر هم فرصت دارد تا تیمش را از بحران خارج کند چون هنوز برای قضاوت کردن درباره او و تیمش زود است اما فعلا که تفکرات او چه در زمینه خرید بازیکن و چه در زمینه تفکرات و سیستم تیمی جواب نداده است.

 

کد خبر : ۳۹۷۸۱۴