خبرگزاری کار ایران

رئیس جدید فدراسیون اسکی معارفه شد

asdasd
کد خبر : ۳۹۷۸۳۳

سید عبدی افتخاری به عنوان رئیس جدید فدراسیون اسکی به صورت رسمی معارفه شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکی، مراسم معارفه رئیس جدید فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران با حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و شماری از اعضای خانواده اسکی ایران صبح روز 16 مردادماه در محل فدراسیون برگزار شد.

در این مراسم احمد گواری مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان ضمن آرزوی موفقیت برای ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2016، گفت: طی دو سال گذشته در فدراسیون اسکی اتفاقات زیادی رخ داد و خوشخبتانه در ماه‌های اخیر شاهد روی دادن اتفاقات خوبی بودیم. امیدوارم فدراسیون اسکی به زودی به جایگاه واقعی خود برسد و از زحمات روئسا و سرپرستان پیشین این فدراسیون تشکر می‌کنم.

او افزود: از زحمات آقای سعادتمند در طول حضورش به عنوان سرپرست فدراسیون تشکر می‌کنم و برای آقای سید عبدی افتخاری به عنوان ریاست فدراسیون آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم با یک وفاق و هم‌دلی شاهد پیشرفت و موفقیت‌ روز افزون اسکی ایران باشیم.

احمد گواری مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه رئیس جدید فدراسیون اسکی فردی موجه و خوش‌فکر است، گفت: خوشبختانه جناب آقای افتخاری فردی موجه، خوش‌فکر و اخلاق‌مدار هستند و امیدوارم همه به ایشان کمک کنند تا اسکی ایران پیشرفت پیدا کند. بسیار خرسندم که فدراسیون اسکی به فردی شایسته سپرده شد و آقای افتخاری با کارنامه موفقی که دارند در اسکی می‌توانند به نتایج خوبی دست پیدا کنند.

همچنین سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی نیز در بخشی از این مراسم ضمن خیر مقدم به تمامی حاضرین، اظهار کرد: در ابتدا باید از تمامی اعضای خانواده بزرگ اسکی ایران تشکر کنم و از زحمات آقای سعادتمند در این چندماهی که عهده‌دار سرپرستی فدراسیون بودند نیز قدردانی می‌کنم. مطمئنا کار بسیار سنگینی را در پیش داریم و باید در این مسیر با تلاش و هم‌دلی به موفقیت برسیم.

او افزود: همچنین از زحمات تمامی عزیزانی که در برگزاری رقابت‌های اسکی روی چمن قهرمانی جوانان جهان نقش داشتند قدردانی می‌کنم و امیدوارم با یاری خداوند و همراهی تمامی اعضای خانواده بزرگ اسکی ایران شاهد موفقیت روز افزون این رشته ورزشی باشیم.

عیسی ساوه‌شمشکی نماینده وزیر ورزش و جوانان در توسعه ورزش‌های زمستانی و نایب رئیس کنفدراسیون اسکی آسیا نیز در این مراسم اظهار کرد: برای جناب آقای سید عبدی افتخاری در دوره حضورشان به عنوان ریاست فدراسیون اسکی آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با کمک‌ و هم‌دلی هرچه بیشتر شاهد موفقیت روز افزون اسکی ایران باشیم.

احمد سعادتمند، سرپرست سابق فدراسیون اسکی نیز در این مراسم ضمن آرزوی موفقیت برای ریاست جدید فدراسیون، گفت: خوشحالم در این مدت زمان کوتاه که عهده‌دار سمت سرپرستی فدراسیون بودم دوستان بسیار خوبی را در اسکی ایران پیدا کردم و مطمئنم اسکی ایران با حضور جناب آقای افتخاری شاهد روزهای خوبی خواهد بود.

او افزود: آرزو می‌کنم اسکی ایران با وحدت و هم‌دلی شاهد روزهای خوبی باشد و به نتایج قابل قبولی دست پیدا کند. تلاش کردم در این مدت فعالیت‌های فدراسیون به خوبی دنبال شود و علاوه بر یک اعزام برون‌مرزی که در این مدت صورت گرفت، چند دوره مسابقه برگزار و یک مجمع انتخابی در استان قزوین نیز برگزار شد.

سعادتمند در پایان بار دیگر برای ریاست فدراسیون اسکی در دوره جدید آرزوی موفقیت کرد و گفت: جناب آقای افتخاری یکی از مدیران خوب در سطح کشور بوده که می‌تواند در فدراسیون اسکی نیز عملکرد موفقیت‌آمیزی را به نمایش بگذارد.

در این مراسم فریبا محمدیان، رئیس فدراسیون اسکیت، شروین اسبقیان، سرپرست فدراسیون ژیمناستیک، کیکاوس سعیدی، رئیس فدراسیون گلف، غلامرضا معماری، دبیر فدراسیون گلف، غلامرضا کمانه، مدیرکل سابق ورزش و جوانان فارس نیز حضور پیدا کردند. همچنین از فدراسیون اسکی نیز بهرام ساوه شمشکی سرپرست دبیری، علی خلیلی و حلیم بردی شرعی از اعضای هیئت رئیسه، مرتضی ساوه‌شمشکی رئیس هیات اسکی استان تهران، حمیدرضا تفته سرپرست نائب رئیسی، علیداد ساوه‌شمشکی سرمربی تیم ملی آلپاین، حسین ساوه‌شمشکی کاپیتان تیم ملی آلپاین، پژمان مزینانی سرپرست کمیته اسکی چمن، باقر کلهر سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین جوانان، سید جواد صید سرمربی تیم ملی اسکی چمن، مصطفی میرهاشمی سرمربی تیم ملی اسکی صحرانوردی، صادق کلهر سرپرست کمیته جوانان و استعدادیابی، سید مصطفی سعیدی سرپرست کمیته اقتصادی و بازاریابی، سید حسین موسوی‌پور مدیر امور اجرایی فدراسیون و مرتضی محسن پورسرپرست روابط عمومی نیز حضور داشتند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز