خبرگزاری کار ایران

بصیرت: عملکرد ما برابر استقلال خوزستان قابل تحسین بود/ از همه جوان‌های تیم راضی هستیم

مربی سپاهان گفت: بچه‌های ما در این بازی عملکرد قابل تحسینی داشتند. در تمام طول بازی برنامه‌های مدنظر کادرفنی در زمین اجرا شد و تسلط خوبی به جریان بازی داشتیم.

مجید بصیرت، مربی تیم سپاهان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا راجع به بازی روز گذشته این تیم مقابل استقلال خوزستان در هفته سوم لیگ برتر گفت: یک بازی درگیرانه و سخت را روز گذشته مقابل استقلال خوزستان داشتیم. هر دو تیم برای برد به زمین آمده بودند و همین باعث شده بود تا سرعت بازی بالا باشد و اصلاً وقت‌کشی در جریان بازی نداشتیم که از این لحظه به نظرم بازی خیلی خوبی بود. هواداران ما سنگ تمام گذاشتند و خیلی عالی تیم را به جلو هدایت کردند. من امیدوارم در بقیه بازی‌های لیگ هم شاهد چنین جوی باشیم تا تماشاگران لذت بیشتری از فوتبال ببرند.

او در مورد پیروزی سپاهان در این بازی نیز اظهار داشت: بچه‌های ما در این بازی عملکرد قابل تحسینی داشتند. در تمام طول بازی برنامه‌های مدنظر کادرفنی در زمین اجرا شد و تسلط خوبی به جریان بازی داشتیم. استقلال خوزستان حریف سخت و قابل احترامی بود و در دقایقی از بازی هم خیلی ما را تحت فشار گذاشت اما خوشبختانه توانستیم در موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده کنیم و یک برد شیرین را کسب کنیم.

بصیرت در خصوص دومین پیروزی متوالی سپاهان تصریح کرد: ما دوران آماده‌سازی سختی در این مدت داشتیم و بازیکنان تیم بدنسازی سختی پشت سر گذاشتند و طبیعی بود که در ابتدای لیگ کمی مشکل داشته باشیم. اما باتوجه به برنامه‌هایی که مدنظر داشتیم و انجام دادیم توانستیم خیلی زود به روزهای خوب سپاهان برگردیم. چهره تیم نسبت به گذشته تغییر کرده است و تعداد زیادی از بچه‌ها تازه کنار هم قرار گرفته‌اند و طبیعی است که برای هماهنگی نیاز به زمان بیشتری داریم. اما با این حال از همه جوان‌های تیم راضی هستیم و از تمام عوامل باشگاه و مدیریت کارخانه فولاد مبارکه هم که در این مدت با وجود مشکلات مالی خیلی به ما کمک کردند تشکر می‌کنم. امیدوارم روند خوب‌مان را ادامه بدهیم و بتوانیم نتایج بهتری را هم کسب کنیم.

احسان حاج‌صفی مدافع ملی‌پوش باتجربه سپاهان روز گذشته به دلیل محرومیت نتوانست برای اولین بار در فصل جدید با لباس سپاهان به میدان برود. بصیرت در این خصوص خاطرنشان کرد: محرومیت حاج‌صفی مربوط به فصل گذشته بود و ما هم سعی کردیم باتوجه به سابقه اخلاقی خوب او و ملی‌پوش بودنش این محرومیت لحاظ نشود که مورد موافقت قرار نگرفت. با این حال مشکلی نیست و او از بازی آینده کنار ما خواهد بود.

مجید بصیرت در پایان در مورد بازی هفته‌ آینده سپاهان برابر نفت آبادان نیز گفت: نفت آبادان همیشه تیم خوبی بوده است. ما همیشه از حضور در شهر آبادان و بازی با این تیم لذت برده‌ایم و حتماً این بار هم همینطور خواهد بود. نفت تیمی است که فوتبال هجومی بازی می‌کند، ضمن اینکه با بردی که برابر استقلال داشته‌اند از نظر روحی هم در شرایط خوبی هستند و بازی کردن برابر این تیم سخت خواهد بود. امیدوارم این هفته هم شاهد بازی جذابی باشیم و بتوانیم با نتیجه خوبی از آبادان برگردیم.

 

کد خبر : ۳۹۸۱۴۸