خبرگزاری کار ایران

موسوی: آرژانتین قدرتمندتر از لیگ جهانی شده است

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: آرژانتین با اضافه شدن فاکوندو کونته قدرت بیشتری نسبت به لیگ جهانی پیدا کرده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سید محمد موسوی، پیش از آغاز مسابقات والیبال بازی‌‌‌های المپیک اظهار داشت: یکی از سخت‌ترین بازی‌های ماست زیرا فضای المپیک با تمام مسابقاتی که تاکنون در آن شرکت کرده‌ایم متفاوت است. قطعا همه تیم‌ها آماده‌تر از لیگ جهانی وارد این مسابقات می‌شوند و آرژانتین هم با اضافه شدن فاکوندو کونته بهتر از گذشته بازی می‌کند.

وی ادامه داد: اگر توانایی واقعی خود را ارائه کنیم می‌توانیم آرژانتین را شکست دهیم و با روحیه بالاتری به ادامه مسابقات فکر کنیم.
موسوی خاطرنشان کرد: تیم‌هایی مانند ایران و آرژانتین در بازی‌های المپیک چیزی برای از دست دادن ندارند و برای ثابت کردن توانایی‌های خود در المپیک به میدان می‌روند. ما فشار کمتری نسبت به تیم‌های بزرگ تحمل می‌کنیم اما این موضوع به معنای ساده بودن کار ما نیست.
وی گفت: در لیگ جهانی دو بار با نتیجه سه بر دو آرژانتین را شکست دادیم و همه می‌دانند که مسابقه‌ای که به ست پنجم کشیده می شود ممکن است به سود هر تیمی به پایان برسد و نمی‌تواند برد در مسابقه بعدی را تضمین کند.
مدافع میانی تیم ملی اظهار داشت: خیلی امیدوارم که از گروه خودمان در المپیک صعود کنیم و در مرحله یک چهارم نهایی باید هر چه در توان داریم بگذاریم تا به جمع چهار تیم برتر صعود کنیم و شاید حتی بتوانیم مدال هم کسب کنیم.

 

کد خبر : ۳۹۸۲۱۸