خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک رئیس هیئت ورزش کارگری استان تهران بمناسبت روز خبرنگار

asdasd
کد خبر : ۳۹۸۲۹۴

حسن حمیدی رئیس هیئت ورزش کارگری استان تهران طی پیامی ، روز خبرنگار را به مرسلان خبر ، سفیران سختکوش عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش کارگری استان تهران حسن حمیدی رئیس هیئت ورزش کارگری استان تهران طی پیامی ، روز خبرنگار را به مرسلان خبر ،  سفیران  سختکوش  عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک و تهنیت گفت.

متن  کامل این پیام به شرح زیر میباشد

” بسم الله الرحمن الرحیم “

ن و القلم و ما یسطرون

۱۷ مرداد ماه » یادآور خاطره بزرگ مرد عرصه اطلاع رسانی شهید «محمود صارمی » می باشد، شهید گرانقدری  که فراغش بهانه ای شد برای گرامیداشت «روز خبرنگار» ،روزی از جنس حرمت و عشق به قلم.

روز خبرنگار؛ هنگامه بزرگداشت مجاهدت فرهنگی اصحاب خبر و رسانه است. آنانی که با تلاشی خستگی‌ناپذیر، از جان خویش، راهی را برمی‌آورند تا گوهر حقیقت بر آشیان تشنگان و جان مطالبه‌گران آرام گیرد.

بی گمان رسانه ها به عنوان یک ابزار اطلاع رسانی و فرهنگ سازی رسالتی بس مهم و خطیر در توسعه و پیشرفت کشورها بر عهده دارند و به عنوان حاملان پیام و مرسلان خبر به تحلیل واقع بنیانه ای از وقایع می پردازند و اطلاع رسانی شفاف را سرلوحه کار خود قرار می دهند

خبرنگار؛ پیغامبر خبر، کاوشگر حقیقت، پردازشگر واقعیت و  روایت ‌گر دیروز و امروز و فرداست .

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه خبر، رسانه و فرهنگ؛ به ویژه سیّد شهیدان اهل قلم مرتضی آوینی، و شهید صارمی؛ از مساعی، راهنمایی، انتقادات و همکاری‌های صورت گرفته توسط اهالی رسانه تشکر و قدردانی می‌نمایم. امید است با تاسی از آموزه‌های دینی و ظل توجهات امام عصر(عج) ، شاهد توفیقات روزافزون و درخشش بیش از پیش حوزه رسانه و خبر  در  کلیه عرصه ها مخصوصا  عرصه ورزش کارگری باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز