خبرگزاری کار ایران

سجادی: هفته دوم المپیک شانس مدال داریم/ خدمات دهکده المپیک خوب نیست

سجادی گفت: آنطور که ورزشکاران نیز می‌گویند خدمات دهکده المپیک خوب نیست.

به گزارش ایلنا، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش در خصوص نتایج کاروان ایران در المپیک تا به این جای کار گفت: از پیش نیز این نتایج قابل پیش‌بینی بود. بیشتر حضور ورزشکاران در المپیک مهم بود و همه آنها تلاش خود را کردند. ضمن اینکه الهه احمدی توانست به فینال تیراندازی راه پیدا کند و رتبه خوبی را نیز کسب کرد.

وی در پاسخ به اینکه چرا معاونان وزارت ورزش در مراسم افتتاحیه حضور نداشتند، خاطر نشان کرد: ما زمانی که به دبی رفتیم پرواز به برزیل 24 ساعت تاخیر داشت و ما یک روز کامل در فرودگاه ماندیم البته مشکل از فرودگاه دبی بود و تمامی پرواز های آن‌روز با تاخیر انجام شد و ما نتوانستیم به افتتاحیه برسیم.

وی ادامه داد: معاونان وزارت ورزش برای بازدید از مسابقات در محل رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند. ارتباط  وزارت ورزش با کمیته ملی المپیک نیز خوب است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش با بیان اینکه نیازی به برگزاری جلسه در اینجا نیست، گفت: جلسه‌های خوبی در تهران داشته‌ایم و فکر نمی‌کنم نیاز به برگزاری جلسه در اینجا باشد اما اگر لازم بود حتما جلسه با دیگر مسئولان خواهیم داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا گودرزی نیز به محل برگزاری رقابت های المپیک نیز خواهد آمد، گفت: این را باید از خودشان بپرسیم. ما هفته دوم المپیک شانس کسب مدال داریم و به طور قطع مسئولان نیز حضور پررنگی خواهند داشت.

سجادی بابیان اینکه امکانات دهکده المپیک خیلی خوب نیست، گفت: آنطور که ورزشکاران نیز می‌گویند خدمات دهکده المپیک خوب نیست و البته دهکده مثل هتل نمی‌شود و شرایط نیز برای همه یکسان است. امکانات، غذا و محل اسکان برای تمام کشور ها برابر است.

وی در پایان با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خداقوت به همه ی خبرنگاران سخت کوش می‌گویم و برای خبرنگارانی که در ریودوژانیرو و ایران هستند آرزوی موفقیت و نشاط دارم. امیدوارم اخباری مورد علاقه میلیون‌ها نفر را مخابره کنند همچنین باید از خبرنگاران شهید یاد کنیم و یادشان را گرامی بداریم.

 

کد خبر : ۳۹۸۳۶۹