خبرگزاری کار ایران

بازیکنان در حد و اندازه خودشان نبودند

محمودی: شکست با این نتیجه برابر آرژانتین عجیب بود

پیشکسوت والیبال اعتقاد دارد تیم ملی حتی با وجود شکست برابر آرژانتین شانس زیادی برای صعود از گروه خود دارد.

بهنام محمودی، پیشکسوت والیبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شکست تیم ملی والیبال کشورمان برابر آرژانتین در نخستین دیدار خود در رقابت‌های المپیک گفت: فکر می‌کنم بچه‌ها در این بازی در حد و اندازه‌های خودشان نبودند. البته این مساله تا حدودی طبیعی بود. بازی اول در میدان بزرگ المپیک بود و استرس و فشار روی کار تیم اثرگذار بود.

او ادامه داد: هدف ما صعود از گروه و رسیدن به جمع 8 تیم پایانی مسابقات است و باید تلاش کنیم در دیدارهای بعدی به نحوی نتیجه بگیریم که به این هدف برسیم. بازی اول همیشه شرایطش متفاوت است و به نظر من تیم در دیدارهای بعدی بهتر خواهد شد و باید به بچه‌ها فرصت داد.

رائول لوزانو سرمربی تیم ملی والیبال بعد از شکست امروز گفته است ایراد تیم ملی فنی و تکنیکی بود نه مشکلات روحی و روانی. بازیکن اسبق تیم ملی در واکنش به این مساله اظهار داشت: من هم همین اعتقاد را دارم. بحث مشکلات روحی برای ما مطرح نیست. ما همین یک ماه قبل همین آرژانتین را مغلوب کرده بودیم و تیم بی‌تجربه‌ای نیستیم. حالا باید دید مشکل چه چیزی بوده. البته این شکست عجیب بود ولی خوب فراموش نکنیم که آمریکا و فرانسه هم در دیدارهای اول خود با همین نتیجه شکست خوردند. حتی برزیل میزبان به سختی مکزیک را مغلوب کرد. میدان المپیک متفاوت از تمام مسابقات است و تیم‌ها با آمادگی کامل در این بازی‌ها به میدان می‌روند و کوچکترین اشتباهی می‌تواند اثرگذار باشد.

وی در خصوص شانس ایران برای صعود به جمع 8 تیم پایانی المپیک نیز تصریح کرد: به نظرم ما شانس بالایی برای صعود از گروه داریم. برای اینکه تیم‌های کوبا و مصر در حدی نیستند که بتوانند ما را شکست بدهند. ضمن اینکه ما قبلاً‌ لهستان و روسیه نیز شکست داده‌ایم و اگر بچه‌ها بتوانند عملکرد عادی و همیشگی خودشان را ارائه کنند، قطعاً می‌توانیم با غلبه بر این حریفان به جمع 8 تیم پایانی المپیک که افتخار بزرگی نیز هست صعود کنیم.

بهنام محمودی در پایان گفت: من آرزو می‌کنم تیم ملی والیبال که با زحمات زیاد و تلاش فراوان به المپیک صعود کرد، در این بازی‌ها موفق باشد. مردم باید صبور باشند و اگر هم ایرادی در تیم هست باید تحمل کنیم. حالا وقت انتقاد از تیم نیست و باید تا پایان مسابقات صبر کنیم. باید به این تیم اعتماد کرد و مطمئن باشید بچه‌ها می‌توانند این شکست را جبران کنند.

 

کد خبر : ۳۹۸۵۳۷