خبرگزاری کار ایران

سردرگمی و تناقض در تصمیم‌گیری‌های باشگاه پرسپولیس؛

بازگشت رضاییان 24 ساعت بعد از تکذیب برانکو!

اگر در نتیجه‌گیری پرسپولیس ردپای برانکو به شدت دیده می‌شود احتمالا در بستن تیم و جابجایی بازیکنان او از کمترین نقش ممکن برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ اتفاقی که از ابتدا قابل پیش‌بینی بود بالاخره رخ داد. مسئولان پرسپولیس و برانکو چند باری است که حرف‌های قبلی‌ خود را نقض می‌کنند. حرف‌های‌شان را دیگر سخت می‌توان باور کرد. از جمله این اتفاق‌های برعکس در باشگاه این بود که پرسپولیس، رضاییان را نمی‌خواست و برانکو هم تحت هیچ شرایطی برای او جای خالی نداشت. کمتر از 48ساعت از این صحبت‌ها و مصاحبه‌ها اما خبر آمد که رضاییان با پرسپولیس به توافق رسیده و تا دو، سه روز آینده به این تیم بازخواهد گشت. لحاظ کردن و تاکید روی این که در مورد این بازیکن تا دو، سه روز آینده مشخص خواهد شد فقط به این دلیل است که نقش صوری برانکو در این میان خدشه‌دار نشود! نقشی که در واقعیت وجود ندارد و اگر در نتیجه‌گیری تیم ردپای او به شدت دیده می‌شود در بستن تیم و جابجایی بازیکنان احتمالا او تصمیم گیرنده نهایی نیست.

حالا باز هم با بازگشت رامین رضاییان قرار است یک بار دیگر این «اقتدار» کادرفنی و شان پرسپولیس زیر سوال برود. پرسپولیس این روزها شبیه محله بروبیایی است که هر کس دلش بخواهد می‌رود و هر وقت هم که دلش خواست خیلی راحت برمی‌گردد؛ بدون کوچکترین نگرانی که جایی برایش وجود نداشته باشد.

حالا برای بازگشت رضاییان به پرسپولیس یک جلسه با برانکو کافی است و برای حضور او در ترکیب اصلی تنها سه، چهار هفته لازم است.

 

کد خبر : ۳۹۸۵۳۸