خبرگزاری کار ایران

زرینچه: انتخاب افتخاری اشتباه بود/ او برای استقلال وقت ندارد

پیشکسوت استقلال می‌گوید انتخاب افتخاری به عنوان سرپرست باشگاه استقلال اشتباه بوده است.

جواد زرینچه، پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به تغییرات مدیریتی در این باشگاه و انتخاب رضا افتخاری به عنوان سرپرست جدید استقلال به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: من همیشه گفته‌ام که با بودن بزرگانی مانند علی جباری، منصور پورحیدری و نصراله عبدالهی در باشگاه استقلال، باشگاه نیازی به مدیرعامل ندارد و این عزیزان خیلی بهتر می‌توانند تیم را مدیریت کنند. اما با این حال افشارزاده با همه انتقاداتی که به او وارد بود داشت کارش را می‌کرد و بهتر بود آقایان به جای درست کردن این حواشی، اجازه می‌دانند او بعد از سه سال که تازه با فضای مدیریت در استقلال آشنا شده بود به کارش ادامه بدهد.

او در مورد دو شغله بودن افتخاری همانند افشارزاده نیز اظهار داشت: دیگر این هم از شاهکارهای آقایان است. یک دو شغله را برداشتند و یک دوشغله دیگر را انتخاب کردند و فقط هم خودشان باید بگویند چرا چنین تصمیماتی گرفته‌اند. آمدن افتخاری به استقلال اشتباه بود. او درگیر فوتسال است و استقلال هم خودش اندازه یک فدراسیون مشکلات دارد و نیاز به کسی دارد که برای باشگاه وقت بگذارد. افتخاری هم که به دلیل درگیر بودن در فوتسال وقت زیادی ندارد و بعید می‌دانم اتفاق تازه‌ای در باشگاه رخ بدهد و روال مثل سابق خواهد بود.

زرینچه در پایان راجع به شرایط تیم استقلال و نتایج بد اخیر این تیم نیز گفت: نتایج تیم که تا الان خوب نبوده و همه ناراضی هستند. البته ما هم می‌گویم فعلاً هفته‌های اول است و صبر می‌کنیم ببینیم چه خواهد شد. این هفته بازی برابر پیکان بسیار مهم است. پیکان دیروز برابر تراکتور شکست خورد و حرفی برای گفتن نداشت و به نظرم شرایط فراهم است تا استقلال با برتری مقابل این تیم در روز جمعه، از بحران خارج شود و با شرایطی خوب به تعطیلات لیگ برود.

 

کد خبر : ۳۹۸۵۵۴