خبرگزاری کار ایران

افتخاری: باید تبریک بگویم که یک نفر از جنس فوتبال به استقلال آمده است!/ هواداران انتظار معجزه نداشته باشند

سرپرست جدید باشگاه استقلال گفت: باید خوشحال باشید که یه نفر از جنس فوتبال مدیر استقلال شده است.

به گزارش ایلنا، رضا افتخاری پس از معارفه‌اش در باشگاه استقلال، در واکنش به تبریک خبرنگاران اظهار داشت: من باید به شما تبریک بگویم که یک نفر از جنس فوتبال آمده است و از این به بابت باید خوشحال باشید. پس از کسب 25 سال تجربه به دنبال شرایطی هستیم که استقلال بتواند چهارمین قهرمانی لیگ برتر را کسب کند. امروز با جمعی از پیشکسوتان دیدار کرده و به آنها اعلام کردم که شما سرمایه باشگاه هستید.

وی افزود: امروز با بازیکنان دیداری خواهیم داشت. آینده خوبی این تیم خواهد داشت، چون هواداران فهیمی در ایران و خارج از کشور را دارد. از روز گذشته تلفن‌های زیادی از خارج از کشور شد که اعلام آمادگی خودشان را اعلام کردند. سعی می‌کنیم با عملکردمان رضایت هواداران را کسب کنیم. هواداران استقلال باید صبرشان بیشتر بوده و انتظار نداشته باشند امروز معجزه‌ای صورت بگیرد.

سرپرست باشگاه استقلال درباره تفاوت مدیر فوتبالی با غیرفوتبالی تصریح کرد: خوشبختانه هم مدیر فوتبالی و هم مدیراجرایی بودم. باید بستر مناسبی برای بازیکنان و پیشکسوتان فراهم کنیم تا کارشان را انجام دهند. امروز با جمعی از پیشکسوتان دیدار داشتم، آنها را دوران بچگی می‌شناسم. آنها دلگرم شدند که یک نفر حرف دل‌شان را می‌زند. من با ورزش کار کرده و اکنون باید تمام تجربیاتم را برای احیای باشگاه استقلال به کار ببرم. آنچه که باشگاه اکنون نیاز دارد، آرامش است. مطمئن باشید تیم هم نتیجه می‌گیرد.

افتخاری در خصوص مشکلات اسپانسر سازمان لیگ و اینکه گفته می‌شود قرار است 4 میلیارد تومان از طریق اسپانسر به باشگاه برسد، خاطرنشان کرد: قرار شد جلسه‌ای با سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال یعنی امیر عابدینی داشته باشم. برای توافقی که در زمینه اسپانسر صورت می‌گیرد، باشگاه‌ها نیز باید بهره ببرند. این طور نباشد که اسپانسر را طرف خودمان بکشیم یا آنها طرف خود بکشانند. ما و آنها باید با هم توافق کنیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن عنوان کرد: روز خبرنگار را تبریک می‌گویم و از آنها می‌خواهم فرصت بدهند. مطمئن باشند اگر من موفق نشوم، فرد دیگری موفق نمی‌شود. فقط هواداران نباید حمایت کنند، اصحاب رسانه نیز باید حمایت کنند. فرصت زیاد است و اجازه دهید کارها را پیش ببریم.

سرپرست باشگاه استقلال گفت: روز گذشته در تمرین تیم ملی شرکت کردم، همه از تیم ملی در آستانه جام جهانی حمایت می‌کنیم. با مهدی تاج و علی کفاشیان صحبت کردیم که فکر اساسی برای فوتسال کنیم. امیدوارم در جام جهانی بتوانیم افتخار خوبی برای کشور کسب کنیم.

 

 

کد خبر : ۳۹۸۵۷۶