خبرگزاری کار ایران

واکنش بعضی از پیشکسوت‌های استقلال به سرپرست جدید

پیشکسوتانی که امروز در باشگاه استقلال حضور یافته بودند، در رابطه با سرپرست جدید این باشگاه به اظهارنظر پرداختند.

به گزارش ایلنا و به نقل سایت رسمی باشگاه استقلال، مراسم معارفه سیدرضا افتخاری امروز (دوشنبه) در ساختمان باشگاه استقلال برگزار شد. در همین رابطه پیشکسوتان استقلال ضمن حمایت از وی صحبت‌هایی را انجام دادند. علی جباری، مسئول پیشکسوتان باشگاه استقلال، درباره انتخاب افتخاری اظهار داشت: شناختی از او نداشتم، اما صحبت‌های امروز آقای افتخاری را مثبت و خوب دیدم. او فردی با تجربه است و منتظر می‌مانیم تا ببینیم گفته‌های او چگونه پیاده خواهد شد. برای افتخاری در استقلال آرزوی موفقیت می‌کنیم.

مهدی کشاورز، یکی دیگر از پیشکسوتان استقلال گفت: افتخاری تجربه 30 ساله‌ای در ورزش دارد و می‌خواهد ماحصل این تجربیات را در استقلال پیاده کند. او سلسله مراتب را مثل یک سرباز طی کرده و فردی آشنا به فوتبال است. با شناختی که از افتخاری داریم، امیدواریم بتواند استقلال را از نابه‌سامانی خارج کند.

جواد قراب هم درباره انتخاب افتخاری به عنوان سرپرست جدید این باشگاه خاطرنشان کرد: افتخاری در ورزش مراحل زیادی را پشت سر گذاشته است و در سمت‌های مهمی مثل ریاست تربیت بدنی استان تهران هم حضور داشته است. او برای مدیرعاملی استقلال شایستگی کاملی دارد و مطمئناً در استقلال موفق می‌شود. افتخاری نیاز به حمایت مالی و هواداران دارد. اگر این کمک‌ها از او دریغ شود، استقلال ضربه می‌خورد. افتخاری مانند بسیاری دیگر از شخصیت‌ها به دنبال چهره شدن و محبوب شدن نیست، چون در گذشته سفرهای زیادی رفته و در تیم‌های زیادی کار کرده است.

وی افزود: افتخاری درد بازیکنان را می‌فهمد و از تجربیات پیشکسوتان استفاده می‌کند. ما پیشکسوتان هم با جان و دل با او مانند مدیران گذشته همکاری می‌کنیم. با حضور افتخاری تیم استقلال روزهای خوبی را خواهد داشت.

اکبر کارگرجم هم که در مراسم معارفه افتخاری حضور یافته بود در خصوص او اظهار داشت: افتخاری فردی ورزشی است. مطمئناً می‌تواند به استقلال کمک کند و آینده خوبی را برای استقلال با او متصور هستیم.

کد خبر : ۳۹۸۶۱۷