خبرگزاری کار ایران

جاور: از نتیجه‌ای که به دست آوردم راضی هستم

قایقران بانوی کشورمان گفت: با اینکه نتوانستم به مرحله بعد صعود کنم اما از نتیجه و تلاشم راضی هستم.

به گزارش ایلنا، مهسا جاور رویینگ سوار المپیکی کشورمان بعد از اینکه به یک چهارم نهایی صعود نکرد، طبق برنامه اعلام شده به نیمه نهایی E و F رفت تا رتبه نهایی اش در رقابت ها فردا مشخص شود.

او پس از مسابقه گفت : خدا رو شکر مسابقه خوبی بود.با اینکه بالا نرفتم از خودم راضی هستم. به هر حال توانستم با کشورهای بزرگ در رویینگ دنیا مسابقه نزدیک جهانی داشته باشم. من از اول می دانستم که المپیک میدان بزرگ و مهمی است و تمام تلاشم را انجام دادم.من از نتیجه ای که گرفتم راضی هستم.

جاور در ادامه با اشاره به اینکه شاید به آن چیزی که می خواسته، نرسیده اما مهم این است برابر حریفان قدرتمند جهانی در ثانیه ها کم آورده و به مرحله بالاتر نرسیده عنوان داشت: همین نتیجه هم در سطح المپیک برای من خیلی خوب است.من تنها آسیایی بودم که در گروه بندی تمام حریفانم جهانی تعیین شدند.

او که بعد از مسابقه دچار سرگیجه شد و مدت زیادی در اتاق استراحت حضور داشت از اینکه برای مصاحبه نزد خبرنگاران نیامده عذرخواهی کرد و افزود: بعد از مسابقه به حدی رسیده بودم که نای حرف زدن نداشتم حتی برای برداشتن قایق مربی ام کمکم کرد بعد از آن هم مدت زیادی سرگیجه داشتم اما حالا بهتر هستم و امیدوارم فردا که برای رنکینگم در نیمه نهایی E و F پارو می زنم بتوانم خوب کار کنم.

 

کد خبر : ۳۹۸۸۱۶