خبرگزاری کار ایران

پوگبا: منچستریونایتد همیشه جایگاه خاصی در قلبم داشته است

هافبک جدید شیاطین سرخ در اولین اظهارنظرش در بازگشت به منچستریونایتد گفت که خوشحال است به اولدترافورد بازگشته است.

به گزارش ایلنا، باشگاه منچستریونایتد سرانجام به‌طور رسمی خرید پل پوگبا از یوونتوس را با قراردادی پنج ساله با قابلیت تمدید برای یک سال بیشتر اعلام کرد. پوگبای 23 ساله که در سال 2012 از شیاطین سرخ به بانوی پیر پیوسته بود در طول این چهار فصل 124 بازی برای بانوی پیر انجام داد و 28 گل هم به‌ثمر رساند. خرید جدید سرخپوشان منچستر 38 بازی با پیراهن تیم ملی فرانسه انجام داده و با این تیم تا فینال مسابقات اخیر یورو 2016 پیشروی کرد.

پوگبا پس از پشت‌ سر گذاشتن تست‌های پزشکی و امضای قرارداد با باشگاه منچستریونایتد به سایت رسمی این باشگاه گفت: خوشحالم که دوباره به منچستریونایتد ملحق شدم. منچستریونایتد باشگاهی بوده که همیشه جایگاه خاصی در قلب من داشته است و حالا بی‌صبرانه منتظر این هستم تا زیرنظر ژوزه مورینیو کارم را آغاز کنم.

وی در تمجید از باشگاهی که به‌مدت چهار فصل در آنجا حضور داشت و تبدیل به ستاره‌ای نامدار شد، صحبت‌های خود را این‌گونه ادامه داد: از دورانی که در یوونتوس داشتم، لذت بردم و خاطرات فوق‌العاده‌ای با این باشگاه بزرگ و با بازیکنانی که به‌عنوان دوست روی‌شان حساب کرده‌ام، دارم.

هافبک فرانسوی منچستریونایتد تصریح کرد: با این حال احساس می‌کنم اکنون وقت مناسبی برای بازگشت به اولدترافورد بود. همیشه از بازی مقابل هواداران منچستریونایتد لذت برده‌ام و بی‌صبرانه منتظر بازی جلوی آنها و داشتن سهمی در این تیم هستم. منچستریونایتد باشگاه مناسبی برای من جهت رسیدن به چیزهایی است که در فوتبال امیدوارم به آنها برسم.

 

کد خبر : ۳۹۸۸۶۵