خبرگزاری کار ایران

راهی که مدیران باشگاه پرسپولیس در پیش گرفته‌اند؛ عبور از "اقتدار" آقای ایوان

شائبه تحمیل شدن رضاییان به برانکو چه تبعاتی برای سرخ‌های پایتخت خواهد داشت؟

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رامین رضاییان احتمالا به پرسپولیس برمی‌گردد!

بازیکنی که از پرسپولیس به بدترین شکل ممکن جدا شد و حتی جواب تلفن‌های مسئولان پرسپولیس را نمی‌داد حالا می‌خواهد با ابراز پیشیمانی به پرسپولیس برگردد. رضاییان که به بهانه‌های مختلف مسئولان پرسپولیس را دور زد و از این تیم جدا شد از طاهری و برانکو می‌خواهد با او پدرانه رفتار کنند.

در مورد بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس مسائلی وجود دارد که شاید در آینده‌ای نزدیک باعث به وجود آمدن حاشیه‌هایی در این تیم شود. برانکو رامین رضاییان را نمی‌خواهد؛ این واقعیتی که به وضوح می‌توان نشانه‌های آن را در مصاحبه‌های ایوانکوویچ دید.  درست چند ساعت بعد از اینکه برانکو به صراحت گفت برای رضاییان جایی ندارد طاهری خبر از توافق با رضاییان داد و در اظهار نظری جالب گفت همه تصمیمات با نظر برانکو انجام می‌شود!

در حالی که برانکو ایوانکوویچ با حضور ماهینی و محرمی خیالش از سمت راست پرسپولیس راحت بود، طاهری اصرار زیادی دارد تا رضاییان را به پرسپولیس برگرداند و به نوعی دل هواداران این تیم را به دست آورد. طاهری اما نمی‌داند که حتی در بین هواداران پرسپولیس هم در مورد رضاییان دو دستگی وجود دارد. هواداران پرسپولیس آنقدر که از بازگشت طارمی به پرسپولیس خوشحال بودند از برگشت رضاییان خوشحال نیستند چرا که معتقدند او به سرمربی تیم تحمیل شده است و ممکن است در آینده تمرکز ایوانکوویچ را بر هم بزند.

برگشت رضاییان به پرسپولیس این سئوال را در ذهن ایجاد می‌کند که آیا برانکو حضورش در پرسپولیس را بیشتر از اقتدارش دوست دارد؟ شائبه تحمیل شدن رضاییان به برانکو حالا این سئوال را به یکی از حاشیه‌های مخرب پرسپولیس تبدیل کرده است. البته این اتفاق قبلا هم برای برانکو اتفاق افتاده بود. زمانی که برانکو سرمربی تیم ملی بود وحید هاشمیان و خداداد عزیزی توسط رئیس وقت سازمان تربیت بدنی به او تحمیل شد.  در آن مقطع  نظر اقبال عمومی و رسانه‌ها بر این بود که که این دو به تیم ملی دعوت شوند چرا که هاشمیان و عزیزی در روزهای اوج خود قرار داشتند و می‌توانستند به تیم ملی کمک کند که همینطور هم شد. اما آیا رضاییان مثل هاشمیان و عزیزی به برانکو کمک می‌کند و یا فقط باعث به وجود آمدن حاشیه برای او می‌شود؟

رسانه‌ها برخلاف زمانی که موافق بازگشت هاشمیان و عزیزی به تیم ملی بودند واکنش مثبتی نسبت به بازگشت احتمالی رامین رضاییان به پرسپولیس انجام ندادند. رامین رضاییان از نظر فنی بازیکن بسیار خوبی است اما اگر دوباره اشتباهی از او سر بزند اولین کسی زیر ذره‌بین روزنامه‌نگاران و خبرنگاران قرار می‌گیرد برانکو ایوانکوویچ است چرا که او در مقابل خواسته مسئولان پرسپولیس کوتاه آمد!عبور 

 

کد خبر : ۳۹۸۹۹۳