خبرگزاری کار ایران

فرشید باقری آماده‌تر از امید؛

منصوریان باز هم اشتباه هفته قبل را تکرار می‌کند؟

ابراهیمی که فصل گذشته به عنوان بهترین هافبک فصل انتخاب شد اما اصلا شرایط سال گذشته را ندارد و در سه بازی قبل نشان داد به هیچ وجه آمادگی فصل پیش را ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علیرضا منصوریان که سعی داشت تیمی هجومی را مقابل صنعت نفت راهی میدان کند از تک هافبک دفاعی خود یعنی امید ابراهیمی استفاده کرد و با دو مهاجم به استقبال نفت رفت. در این بازی استقلال هجومی بازی می‌کرد و چندین بار دروازه صنعت نفت را تهدید کرد و نهایتا یک گل نیز توسط علی قربانی به ثمر رساند.

اما در ادامه صنعت نفت با دو گل از استقلال پیش افتاد و این تیم را در آزادی شکست داد.

اما اشتباهی که منصوریان در این بازی انجام داد برمی‌گردد به جایی که از امید ابراهیمی نا آماده در پست تک‌هافبک دفاعی که بسیار حائز اهمیت است استفاده کرد و باعث شد فضا بین و پشت‌سر مدافعان متزلزل شود.

شنیده می‌شود در بازی مقابل پیکان نیز او قصد دارد همین کار را تکرار کند و با استفاده از ابراهیمی نا آماده و نیمکت نشین کردن فرشید باقری که در تمرینات جزو بازیکنان آماده استقلال بود، این فضا را در اختیار مهاجمان پیکان قرار دهد.

ابراهیمی که فصل گذشته به عنوان بهترین هافبک فصل انتخاب شد اما اصلا شرایط سال گذشته را ندارد و در سه بازی قبل نشان داد به هیچ وجه آمادگی فصل پیش را ندارد و منصوریان باید از او کم‌کم بازی بگیرد تا به اوج برسد.

امید ابراهیمی به همین دلیل فشار روانی زیادی را هم متحمل می‌شود که این عدم تمرکز او در نهایت به ضرر استقلال است. او این نکته را در بازی قبل نیز اثبات کرد و با خطای بی‌موردی که روی رضا نوروزی انجام داد این تیم را صاحب پنالتی کرد و باعث شد استقلال گل دوم را دریافت کند و بازی را واگذار کند.

به گفته کارشناسان بهتر است منصوریان از این بازیکن ملی پوش به صورت 90 دقیقه‌ای بازی نگیرد و به جای او فرشید باقری جوان و با انگیزه را به میدان بفرستد و آرام آرام ابراهیمی را به ترکیب اضافه کند اما منصوریان چنین تصمیمی ندارد و به احتمال زیاد از امید ابراهیمی در تک هافبک خود استفاده می‌کند. حال باید ببینیم ابراهیمی آیا در این یک هفته به مرز آمادگی رسیده است یا خیر؟

کد خبر : ۳۹۹۰۷۳