خبرگزاری کار ایران

حمدی‌نژاد: می‌خواهیم تفکراتمان را به استقلال خوزستان تحمیل کنیم

بازیکن نفت تهران معتقد است گرمای هوای اهواز تاثیر زیادی روی بازی این تیم با استقلال خوزستان دارد.

وحید حمدی‌نژاد، بازیکن نفت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان گفت: ما با تیمی بازی داریم که همامتیاز ما است و مثل ما یک شکست را تجربه کرده است. آنها هفته پیش مقابل سپاهان بازی را واگذار کردند و ما توانستیم با نتیجه بسیار خوبی پدیده را شکست دهیم و با روحیه خوبی به اهواز برویم.

حمدی‌نژاد ادامه داد: شرایط این بازی بسیار سخت است اما تفکر بازیکنان ما و همینطور تفکرات آقای دایی در همه بازی‌ها کسب سه امتیاز است .امیدوارم بتوانیم بازی موثری انجام دهیم و سه امتیاز از این بازی دشوار کسب کنیم.

 استقلال خوزستان دو مهاجم سرعتی و گلزن به نام زهیوی و بیت‌ سعید دارد، برای مهار آنها برنامه‌ خاصی دارید؟ مدافع نفت تهران در پاسخ به این سوال گفت: تمریناتی برای مهار این دو بازیکن انجام دادیم اما در کل ما به دنبال این هستیم که تاکتیک نفت را به استقلال خوزستان تحمیل کنیم نه اینکه به فکر مهار آنها باشیم. آقای دایی همیشه به ما می‌گوید به فکر تاکتیک‌های تیم خودمان باشیم.

بازیکن نفت تهران در پایان در مورد گرمای اهواز گفت: گرمای اهواز کار را برای هر تیمی سخت می‌کند. من سال‌ها در اهواز و بندرعباس بازی کردم و می‌دانم بازی در اهواز برای هر تیمی سخت است. گرما واقعا روی بازی تاثیر می‌گذارد و امیدوارم فردا بتوانیم بر گرمای هوای اهواز غلبه کنیم.

 

کد خبر : ۳۹۹۳۴۵