خبرگزاری کار ایران

میعاد یزدانی می‌تواند به کمک تیم بیاید

چینی: مشکلی در پست دفاع چپ و مهاجم نداریم/ امید ابراهیمی یکی از آماده‌ترین بازیکنان ما است

مربی تیم استقلال تهران معتقد است که امید ابراهیمی با تمریناتی که این هفته انجام داده بسیار آماده شده است.

علی چینی، مربی تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، از شرایط این تیم برای بازی فردا مقابل پیکان گفت: بعد از مشکلاتی که در سه بازی اخیر داشتیم موفق شدیم تیم را از لحاظ روحی و روانی آماده کنیم. در این یک هفته تمرینات خوبی داشتیم. نقاط  قوت و ضعف تیم پیکان را هم آنالیز کردیم و روی آن‌ها کار کرده‌ایم. امیدواریم که با کمک خدا بتوانیم سه بازی قبل را جبران کنیم.

وی در مورد تغییرات زیادی که کادرفنی در هر بازی در ترکیب استقلال به کار می‌برد، گفت: ما از بازیکنان شناخت فنی و کافی پیدا کرده‌ایم ولی با توجه به هر بازی، پازل تاکتیکی خاصی را به کار می‌بریم که به همین دلیل در بعضی پست‌ها مثل دفاع چپ یا بعضی نفرات خط حمله تغییراتی به وجود می‌آوریم وگرنه مشکل خاصی وجود ندارد.

مربی استقلال در پاسخ به انتقادهایی که از امید ابراهیمی به دلیل نا‌آماده بودن می‌شود، گفت: امید بهترین هافبک لیگ است. او در این هفته به خوبی تمرین کرده است و الان یکی از آماده‌ترین بازیکنان ما است.  جای نگرانی برای آمادگی این بازیکن نیست.

چینی در پایان در خصوص میعاد یزدانی گفت: جذب این بازیکن امروز قطعی شد. او قابلیت بازی در چند پست خط حمله را دارد. بازیکن بسیار خوبی است و اگر کنار بازیکنان با تجربه کار کند می‌تواند به یکی از بهترین مهره‌های تیم تبدیل شود اما اینکه چه وقتی به ترکیب تیم اضافه شود برمی‌گردد به شرایط تمرینی این بازیکن و همچنین تاکتیک‌های تیم استقلال برای هر بازی. امیدواریم که در ادامه با حمایت هواداران بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

 

کد خبر : ۳۹۹۴۱۲