خبرگزاری کار ایران

واکنش باشگاه استقلال به صحبت‌های برانکو

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال به صحبت‌های سرمربی پرسپولیس واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری امروز (چهارشنبه) خود که پیش از دیدار با صبای قم برگزار شد در واکنش به سؤالات خبرنگاران درباره خریدهای تیمش گفت که چرا وقتی دیگر تیم‌ها از برزیل بازیکن می‌آورند از خریدهای آنها سؤالی نمی‌شود؟ سرمربی پرسپولیس همچنین نام باشگاه استقلال را هم در این ماجرا به میان آورد که با واکنش مدیر روابط عمومی این باشگاه مواجه شد.

محمدحسین زرندی، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال و مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال این باشگاه در واکنش به صحبت‌های برانکو پیش از نشست خبری علیرضا منصوریان گفت: آقای برانکو در نشست خود درباره خریدهای ما صحبتی انجام داده که لازم به توضیح است تمام خریدهای باشگاه استقلال شفاف بوده و نیازی به توضیح ندارد. ضمن اینکه ما صحبتی درباره باشگاه و تیم پرسپولیس و همچنین خریدهایش انجام نداده‌ایم و از پرسپولیسی‌ها و آقای برانکو هم می‌خواهیم صحبتی درباره استقلال انجام ندهند.

پس از صحبت‌های مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال خبرنگاران توضیح دادند که برانکو صحبتی درباره خریدهای استقلال انجام نداده و فقط اعلام کرده چرا از دیگر باشگاه‌ها یا استقلال درباره خریدهایش سؤالی پرسیده نمی‌شود.

 

کد خبر : ۳۹۹۵۰۴