خبرگزاری کار ایران

صادقی: استقلال اصالت خود را از دست داده است/ یک عده نباید این کارها در استقلال انجام دهند

مدافع پیشین استقلال می‌گوید که این تیم اصالت خود را از دست داده است.

به گزارش ایلنا، مدافع پیکان بعد از تساوی این تیم با استقلال درباره وضعیت استقلال در لیگ برتر گفت: استقلال بازیکنان زیادی گرفته است و نباید به دنبال خروج از بحران برابر پیکان باشد. بازیکنان میلیاردی زیادی در استقلال هستند و نباید بگویند پیکان ما را از بحران خارج کند. بروید یقه بازیکنان استقلال را بگیرید و میزان قراردادهای دخالی آن ها را مشخص کنید. من در دوران حضورم در استقلال تنها یک قرارداد میلیاردی داشتم.

وی درباره میزان مطالبات خود از استقلال تصریح کرد: من یک میلیارد و 100 میلیون از استقلال طلب دارم و نمی دانم باید برای وصول آن چه کاری انجام دهم.

صادقی درباره رابطه نزدیکی که با منصوریان دارد، اظهار کرد: من عاشق منصوریان هستم. او زمانی کاپیتان من بود و من با صحبتهای  او ازدواج کردم و بچه دار شدم و او پای برگنامه عقد من را امضا کرد. یک عده آدم اضافی که برای منافع خود هر کاری می کنند نباید این کارها در استقلال انجام دهند. برگه ی عقد من را منصوریان و فکری امضا کردند.

بازیکن پیشین استقلال درباره سکوتش بیان کرد: سکوت من از رضایت نیست، دلم اهل شکایت نیست. استقلال یک مقدار اصالت خود را از دست داده است و باید فکری اساسی برای این تیم بزرگ کرد که در این رتبه جدول نباشد.

 

 

کد خبر : ۳۹۹۷۷۸