خبرگزاری کار ایران

افاضلی: پرسپولیس مفت امتیاز از دست نمی‌دهد/ منصوریان هنوز تیمش را نمی‌شناسد

asdasd
کد خبر : ۳۹۹۸۴۷

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: باید به منصوریان فرصت داد تا بتواند کاری که شروع کرده است را به سرانجام برساند.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس و استقلال در هفته چهارم لیگ به مصاف رقبای خود رفتند که استقلال در نهایت به تساوی مقابل پیکان رضایت داد و پرسپولیس با یک گل از سد صبای قم گذشت.

هومن افاضلی، کارشناس فوتبال ایران در مورد دو تیم استقلال و پرسپولیس با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت‌وگو کرد که متن آن را در ادامه می‌خوانید.

صبا هنوز از شرایط پیش فصل خارج نشده است

صحبت‌هایم را از تیم صبا شروع می‌کنم. تیم صبا به فرصت نیاز دارد چرا که باید از لحاظ نفرات تقویت شود. تعطیلات لیگ می‌تواند برای تیم صبا فرصت مناسبی باشد تا از فضای پیش فصل خارج شود. آنها کارشان را دیر شروع کردندو هنوز در شرایط پیش فصل قراردارند. طبیعی است که صبای قم به زمان نیاز دارند.

پرسپولیس یاد گرفته است بازی را اداره کند

پرسپولیس نسبت به پارسال تغییرات زیادی داشته است. تفکر مربیان و بازیکنان این تیم تغییر کرده است و آنها فهمیده‌اند نباید فقط در فاز هجومی خوب کار کنند.  پرسپولیس فصل گذشته بی محابا حمله می‌کرد و مفت امتیاز از دست می‌داد اما آنها فهمیده‌اند که سه امتیاز چقدر می‌تواند با ارزش باشد.

خط دفاع پرسپولیس نسبت به فصل گذشته با ثبات‌تر است و می‌تواند بازی را اداره می‌کند. پرسپولیس سه بازی سخت و دشوار مقابل تراکتورسازی، استقلال و سپاهان دارد. باید منتظر باشیم و ببینیم در بازی‌های دشوار پرسپولیسی‌ها می‌توانند بازی را اداره کنند و با امتیاز از زمین خارج بشوند یا خیر. جواب این سوال به زودی مشخص می‌شود.

باید به سرمربی استقلال وقت داد

منصوریان هنوز تیمش را نمی‌شناسد؛ بهترین ترکیبش را هم هنوز پیدا نکرده است. استقلال به زمان نیاز دارد چرا که کادرفنی جدیدی در آن شروع به کار کرده است و علاوه بر آن بازیکنان جدیدی هم در این تیم حضور پیدا کردند. باید به مربی استقلال وقت داد تا بتواند کاری را که شروع کرده به سرانجام برساند.

حرف‌های منصوریان پیش از شروع فصل اشتباه بود

منصوریان بعد از بازی شب گذشته گفت من تیم با صلابتی می‌سازم. او کار درستی کرد که این صحبت ها را انجام داد چرا که باید از لحاظ روانی بازیکنانش را تهییج کند اما صحبت‌های او پیش از شروع فصل اشتباه بود چرا که کار جدیدی را شروع کرده بود و به زمان احتیاج داشت. او پیش از شروع فصل از برد دربی و تحول در استقلال صحبت کرد که همین‌ها الان باعث شده است فشار روی منصوریان زیاد شود.

استقلال از تعطیلات لیگ استفاده می‌کند

استقلال نفع بیشتری از تعطیلات لیگ می‌برد و می‌تواند تیم خود را تقویت کند اما نفرات کلیدی پرسپولیس در تیم ملی حضور دارند که این به ضرر پرسپولیس است اما به هر حال چاره‌ای نیست. در نهایت می‌خواهم بگویم استقلال و پرسپولیس اگر قدرتمند باشند به نفع فوتبال ایران خواهد بود و امیدوارم هر دو تیم را سر حال و قوی در رقابت‌ با هم ببینیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز