خبرگزاری کار ایران

المپیک ۲۰۱۶ ریو

لوزانو: باید سطح فنی خود را حفظ کنیم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: در سه مسابقه قبلی خود سطح فنی ثابتی داشتیم که باید این سطح را در رقابت های آینده نیز حفظ کنیم.

به گزارش ایلنا،‌ رائول لوزانو در آستانه مسابقه تیم ملی ایران مقابل مصر در چهارمین روز از رقابت‎های والیبال مردان بازی‎های المپیک، اظهار داشت: تیم ایران در سه مسابقه قبلی خود در المپیک سطح بازی یکسانی داشت. شاید در ست سوم مقابل آرژانتین خیلی خوب نبودیم اما در بقیه ست‎ها در یک سطح ثابت قرار داشتیم.

وی افزود: البته اینکه چه تیمی مقابل ما بازی می‎کند در نتیجه‎ای که به دست می‎آوریم هم تاثیر می‎گذارد. کوبا را سه بر صفر شکست دادیم اما سطح بازی تیم همان شرایطی را داشت که مقابل لهستان ارائه کردیم. سعی ما بر این است که در دو مسابقه بعدی مرحله گروهی همین ریتم را حفظ کنیم و راهی دور بعدی شویم.

لوزانو درباره برنامه تیم ملی برای مسابقه با مصر، گفت: باید تمرکز خود را روی اسپک‎ها حفظ کنیم و آمار خوبی در این زمینه داشته باشیم. باید بازیکنان را توجیه کنیم که مقابل هر یک از مهاجمین مصر چه برنامه‎ای در دفاع و توپ گیری اجرا کنند.

وی ادامه داد: روز قبل مسابقه نیز برنامه بیدار شدن، تمرین و غذا خوردن تیم را بر اساس ساعت بازی تنظیم کردیم تا تیم برای دیدار با مصر آماده شود.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران که پیش از این سابقه حضور در دو المپیک را در کارنامه دارد، درباره تفاوت‎های برگزاری المپیک ریو با دوره‎های گذشته، گفت: مهمترین تفاوت این دوره از المپیک در مقایسه با دوره‎های قبلی این است که در فصل زمستان برگزار می‎شود. دهکده ورزشکاران نیز کوچک تر از دوره‎های گذشته است.

وی گفت: با این وجود اتاق‎های خوبی در اختیار ما قرار داده‎اند و شرایط راضی کننده است. شرایط آب و هوایی هم شاید روی کیفیت برگزاری مسابقات رشته‎هایی مانند دوومیدانی تاثیر بگذارد اما در مسابقات والیبال تاثیری نمی‎گذارد.

 

کد خبر : ۳۹۹۹۶۴