خبرگزاری کار ایران

کارخانه: بازی با مصر یک فینال محسوب می‌شود/ باید بیشتر از قائمی استفاده کنیم

مصطفی کارخانه معتقد است بازی امروز با تیم مصر یک فینال برای ایران محسوب می‌شود.

مصطفی کارخانه، کارشناس والیبال ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی ایران و مصر که عصر امروز برگزار می‌شود گفت: این بازی از حساسیت زیادی برای تیم ملی ایران برخوردار است و به نوعی یک فینال برای والیبالیست‌های کشور ما محسوب می‌شود. ما در اولین حضور ایران در المپیک انتظار صعود به مرحله بعد رقابت‌ها را داریم.

او در ادامه گفت: مصر تیم قدرتمندی نیست و ما توانایی شکست این تیم را داریم. والیبالیست‌های ما اگر کمی دقت می‌کردند می‌توانستند لهستان را ببرند. در کل باید روی تیم مصر فشار وارد کنیم و آنها را تحت تاثیر بازی خوبمان قرار دهیم.

تیم ملی والیبال ایران در بازی‌های قبل دریافت‌های مناسبی نداشته است؛ آیا در بازی با مصر هم این مشکل وجود خواهد داشت؟ کارخانه در واکنش به این موضوع گفت:  فرهاد قائمی در این مورد می‌تواند کمک زیادی انجام دهد. معتقدم اگر قائمی در بازی با لهستان زودتر وارد زمین می‌شد می‌توانستیم لهستان را هم شکست دهیم. قائمی روحیه تیم را بالا می‌برد  و روحیه تیم حریف را پایین می‌آورد. اگر از قائمی بیشتر استفاده کنیم مشکلی بابت دریافت‌ها نخواهیم داشت.

سرمربی بانک سرمایه در پایان گفت: اگر بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم شرایط بهتری خواهیم داشت چرا که از لحاط روحی و روانی در شرایط خوبی قرار می‌گیریم و می‌توانیم با استرس کمی بازی کنیم.

 

کد خبر : ۴۰۰۰۹۹