خبرگزاری کار ایران

ابراهیموویچ: شاید بیشتر از دو فصل در منچستر بمانم

مهاجم سوئدی تیم فوتبال منچستریونایتد اعلام کرد که امکان دارد قرارداد فعلی‌اش با شیاطین سرخ را تمدید کند.

به گزارش ایلنا، زلاتان ابراهیموویچ که در پایان فصل گذشته از پاری‌سن‌ژرمن جدا شد تا با منچستریونایتد قراردادی یک ساله ببندد، به هواداران تیم جدیدش خبر خوشحال کننده‌ای داد و گفت ممکن است در پایان تصمیم بگیرد به دوران حضورش در اولدترافورد ادامه دهد. قرارداد ایبرای 34 ساله با من‌یونایتد تا پایان فصل 17-2016 اعتبار دارد، اما در این قرارداد بندی وجود دارد که امکان تمدید شدن آن برای یک سال دیگر را فراهم می‌کند.

ابراهیموویچ که فردا (یکشنبه) می‌تواند برای اولین بار بازی در لیگ برتر انگلیس را (در بازی برابر بورنموث) تجربه کند، در پاسخ به خبرنگار شبکه اسکای اسپورتس مبنی بر اینکه آیا احتمال دارد او یک فصل دیگر هم در منچستریونایتد بماند، اظهار داشت: ببینیم چه می‌شود. هیچ‌کسی از آینده خبر ندارد. ، حتی بیشتر از سه فصل. ببینیم تا چه زمانی می‌توانم به دوران بازیگری‌ ادامه دهم.

ابراهیموویچ ادامه داد: من به‌خاطر اسم و رسمی که دارم جایی نمی‌روم، بلکه مقصدم را با توجه به اینکه آیا می‌توانم در آنجا خوب کار کنم و نتیجه بگیرم یا نه، انتخاب می‌کنم. امسال وقت آن شده بود که به انگلیس بیایم و چه کسی است که دوست نداشته باشد در منچستریونایتد بازی کند؟

وی خاطر نشان کرد: من فکر نمی‌کنم کسی حاضر باشد به فرصت بازی در تیمی مانند منچستریونایتد نه بگوید. شاید بازیکنانی که برای دیگر باشگاه‌های انگلیس بازی می‌کنند هم دوست داشته باشند به اینجا بیایند. من از اینکه به منچستریونایتد آمده‌ام بسیار خوشحالم. حتی شنیدن نام منچستریونایتد هم احساس خوبی در شما ایجاد می‌کند.

ایبرا و یارانش فردا از ساعت 17 در هفته اول لیگ برتر انگلیس میهمان بورنموث هستند.

 

کد خبر : ۴۰۰۱۰۴