خبرگزاری کار ایران

بهنام محمودی در گفت‌وگو با ایلنا:

تیم والیبال ایتالیا برای ما حریف بهتری است/ شانس زیادی برای صعود نداریم

کارشناس والیبال کشورمان معتقد است در دور بعد مسابقات المپیک ریو، تیم ملی والیبال ایتالیا حریف بهتری نسبت به برزیل و فرانسه است.

بهنام محمودی، کارشناس والیبال کشورمان در گفت‌وگو با ایلنا ضمن تبریک به سعید عبدولی برای دیگر کشتی‌گیران‌مان نیز آرزوی موفقیت کرد. وی در خصوص صعود تیم ملی والیبال به دور بعد مسابقات المپیک گفت: توانستیم در اولین حضوری که در المپیک داشتیم به دور بعد صعود کنیم که بسیار از این اتفاق خوشحالیم. هدف ما صعود بود که به آن رسیدیم اما اگر شانس با ما باشد می‌توانیم به دور بعد هم صعود کنیم و جزو چهار تیم برتر باشیم.

بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان در خصوص بازی با روسیه گفت: این تیم یکی از بهترین تیم‌های حاضر در المپیک است. روس‌ها دور قبل قهرمان المپیک شدند و کار دشواری مقابل آن‌ها داریم اما اگر روندی که در دو بازی قبل داشتیم را ادامه دهیم می‌توانیم روس‌ها را هم شکست دهیم.

وی در خصوص حریف احتمالی دور بعد تیم ملی گفت: به عقیده من از گروه بعدی سه تیم به نیمه نهایی می‌روند و از گروه ما یک تیم می‌تواند جزو چهار تیم باشد. گروه A بسیار سخت تر از گروه ما است. اگر به فرانسه بخوریم کار مشکلی داریم زیرا از نظر روحی و روانی دچار مشکل می‌شویم. ما هیچ وقت تا به حال فرانسه را شکست نداده‌ایم. گزینه احتمالی بعدی نیز برزیل است که میزبان المپیک است و از این نظر کارمان را سخت می‌کند اما به نظر من بهترین حریف برای ما ایتالیا است.

وی افزود: ایتالیا تیم صدرنشین گروه است اما این دلیل کافی نیست که بگوییم ایتالیا بهترین تیم است. همه این سه تیم باهم برابر هستند. چون با ایتالیایی‌ها زیاد بازی کرده‌ایم و از آنها شناخت کافی داریم می‌توانیم بازی بهتری به نمایش بگذاریم.

محمودی در پایان از شانس‌های ایران برای صعود به جمع چهارتیم برتر نیز این‌طور گفت: ما به واقع شانس کمی برای صعود به نیمه نهایی داریم. بسیار کار دشواری در مرحله بعدی داریم اما اگر روز خوب ما و روز بد حریف باشد می‌توانیم به نیمه نهایی صعود کنیم. تیم بدی نداریم اما از نظر روحی ممکن است دچار مشکل شویم. به هر حال این اولین حضور ما در المپیک است. امیدوارم که بچه‌ها بتوانند افتخارآفرینی کنند.

کد خبر : ۴۰۰۸۴۸