خبرگزاری کار ایران

سیف‌الهی: فکر نمی‌کردیم داور به ضرر ما پنالتی بگیرد

بازیکن سیاه‌جامگان گفت: داور تشخیص داد علی‌عسگر مرتکب خطای پنالتی شده است و ما هم به نظر او احترام می‌گذاریم.

روح‌اله سیف اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد شرایط تیم سیاه‌جامگان گفت: تا پنجشنبه تمرینات تیم تعطیل است و بعد از آن دوباره کارمان را شروع می‌کنیم. شرایط تیم خوب است هر چند می‌توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم.

وی در مورد بازی این تیم مقابل فولاد گفت: تیم ما بازی خوبی انجام داد اما فکر نمی‌کردیم داور آن صحنه را که توپ به دست حمید علی‌عسگر برخورد کرد پنالتی بگیرد. علی‌عسگر فاصله زیادی با بازیکن فولاد نداشت و به همین دلیل نتوانست مانع برخورد توپ با دستش شود. به هر حال داور آن صحنه را پنالتی تشخیص داد و ما هم به نظر او احترام می‌گذاریم.

بازیکن سیاه‌جامگان در واکنش به این موضوع که به نظر می‌رسید در بازی با فولاد با افت بدنی مواجه شدند؛ گفت: به هیچ وجه این مسئله را قبول ندارم. فولاد در انتهای جدول قرار دارد و طبیعی بود با تمام توانش بازی کند. فولادی‌ها نیاز به امتیاز داشتند و برای همین فشار زیادی به تیم ما وارد کردند. متاسفانه ما نتوانستیم نتیجه را حفظ  کنیم و بازی مساوی شد.

سیف‌الهی در مورد تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ گفت: پرسپولیس اسکلت تیمش را حفظ کرده است و شرایط خوبی دارد. ما با تیم‌های ذوب‌آهن و سایپا هم بازی کردیم که به نظرم این دو تیم‌ هم می‌توانند نتیجه خوبی در لیگ بگیرند.

 

کد خبر : ۴۰۰۹۴۹